|
|
کدخبر: ۱۸۲۷۲۲

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 72 ساعت از وقوع جرم در شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش امید نیوز از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز شنبه در این باره اظهار داشت: در ماه جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای دوردست دلگان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد 2 جوان 18 و20ساله توسط فردی ناشناس از ناحیه سر و قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی بلافاصله با انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی هویت متهم را شناسایی کردند.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل به یکی از استان های همجوار متواری شده بود و محل اختفای خود را به طور مداوم تغییر می داد تیمی از ماموران زبده پلیس با کنترل و ردزنی نامحسوس وی را در حالیکه به صورت مخفیانه وارد دلگان شده بود در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متاسفانه فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است.
شهرستان دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 450 کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار