|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۲۳

انتخاب شال زمستانی برای آنها که دغدغه یک استایل زمستانی شیک و ست کردن آن با انواع پالتو و بارانی ‌را دارند مهم است.

انتخاب شال زمستانی ساده است. هر چه بافت متراکم تری داشته باشد، لزوما قابلیت گرم کردن بیشتری هم دارد. اما برای ست کردن آن با استایل خودتان باید نکات مهمی را بدانید که در این مطلب از امیدنیوز به آن اشاره میکنیم.

چرا انتخاب شال زمستانی اهمیت دارد؟

ابتدای صحبت زمستانی خودمان را با یک سوال ساده و ظاهراً بدیهی آغاز کرده ‌ایم. برای حضور در هوای سرد زمستانی نیاز به روسری مناسب هوای سرد داریم. جوابی از این سرراست تر وجود ندارد. اما اندکی از این جواب ساده فاصله بگیرید. آیا نکات دیگری از قلم نیفتاده است؟

انتخاب شال زمستانی

انتخاب روسری زمستانیروسری‌های سه‌گوش یا اشارپ از نوع بافت کاموایی از مدل روسری‌های پرطرفدار در فصل زمستان است.

شما با شال و کلاه هم می‌ توانید روزهای سرد زمستانی را سپری کنید. در این ‌میان چرا باید به فکر انتخاب روسری زمستانه باشیم؟ خانم‌ های شیک‌ پوش خیلی ساده این سؤال دوم را جواب می ‌دهند. این خانم ‌ها می ‌خواهند شیک‌ پوش باشند و هوای سرد دلیل موجهی در استفاده از یک استایل نامتعارف نمی ‌شود.

روسری زمستانه یک سبک حسابی گرم و ضخیم در دنیای روسری ‌ها است. این روسری‌ ها قرار است پوشش گرم و لطیفی باشند تا هم مکمل استایل شیک بانوان شوند و هم آنها را در برف و باران‌ های زمستانی، گرم و لطیف همراهی کنند. به ‌این ‌ترتیب صحبت از روسری مناسب زمستان ما را به سمت مدل‌ های پشمی و یا بافتنی و شاید هر مدل ضخیم دیگری می ‌کشاند.

در این میان خرید شال زمستانه از انواع گونه ها مورد توجه بانوان قرار دارد. البته چندان نمی ‌توانیم روسری زمستانی را در یک تعریف کلی بنشانیم. هر روسری ای که قابلیت کافی برای گرم نگه داشتن سر و صورت داشته باشد، قطعا در این لیست زمستانی قرار می ‌گیرد.

اما خانم‌ های کاربلد می ‌دانند که هر فصل از سال کالکشن های خاص خودش را دارد و باید از لباس مناسب فصل استفاده کنند. به ‌این ‌ترتیب خیلی ساده از یک شال و روسری هم‌ تراز با دیگر لباس ‌های گرم زمستانی در استایل زمستانی حضور دارند و این استایل بهترین ایده برای عبور از روزهای کوتاه در فصل سرد سال است.

بدون دانستن این نکات شال و روسری نخرید!!!

۱. باید بدانید با شال راحت تر هستید یا با روسری

راحتی به معنای اینکه نیازی به مرتب کردن مداوم آن روی سرتان نداشته باشید و از روی سرتان سُر نخورد.

انتخاب شال زمستانی

۲. انتخاب طرح و رنگ روسری

اولین چیزی که در انتخاب شال و روسری به ذهن می‌رسد رنگ و طرح آن است. اکثر طرح‌های شال و روسری که در بازار وجود دارد ، طرح‌های کپی خارجی هستند و طرح‌های ایرانی و سنتی به تعداد کمتری وجود دارد. مدل‌های سنتی و بته جقه دار با زمینۀ تیره بیشتر مناسب بانوان مسن است و طرح های چهار خانه, نقاشی و تصاویر چاپی را معمولا بانوان جوان می پسندند. طرح های تک رنگ بیشتر از جنس نخ هستند و در رنگ های متنوع و گوناگون موجودند. در ضمن در انتخاب رنگ شال و روسری نیز باید متناسب با رنگ پوستتان باشد.

بانک روسری ایران، امکانی فراهم کرده است تا با طرح دلخواه شما روسری که می خواهید را چاپ کند تا هم طرح های متنوع را امتحان کنید هم اینکه خاص باشید. برای سفارش چاپ روسری کلید کنید.

۳. جنس شال یا روسری

از مهم‌ترین نکاتی که در زمان انتخاب و خرید روسری و شال باید مد نظر قرار دهیدریال جنس پارچه روسری است. زیرا سر نخوردن، راحت بودن و عدم نیاز به مرتب کردن مداوم روسری و یا شال مربوط به جنس پارچه است. در مقاله “جنس شال و روسری، از ساتن تا ابریشم” به طور کامل در مورد جنس پارچه شال و روسری شرح داده‌ایم. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید روسری باید توجه داشته باشید، آب و هوا است. برای مثال در فصول یرد سال، استفاده از روسری زمستانه یا شال زمستانه توصیه می‌شود.

۴. قواره شال و روسری

هر چه قدر قواره روسری بزرگتر باشد راحت‌تر خواهید بود، اما ممکن است در فصل تابستان قواره های بزرگ دست و پاگیر و بزرگ کلافه کننده باشد. ابعاد استاندارد روسری ۹۰ × ۹۰ سانت و شال ۶۰ یا ۷۰ سانت عرض و ۱۸۰ سانت طول است. شال‌های با عرض حدود ۸۰ تا ۱ متر برای افرادی که جلوی شال را تا می‌کنند و روسری در با قواره های ۱۰۰ و ۱۱۰ برای افرادی که روسری خود را مدل دار سر می‌کنند، مناسب‌تر هستند.

۵. قیمت شال و روسری

قیمت شال و روسری به عوامل زیادی مثل: کیفیت چاپ، جنس پارچه، محل فروشگاه شال و روسری و …تاثیرگذار است. مثلا روسری‌هایی که جنس‌شان ابریشم است گران‌تر از روسری های دیگر است و روسری هایی پلاستیکی قیمت‌های کمتری نسبت به بقیه دارند. از این رو سعی کنید مدل انتخابی‌تان را از چند فروشگاه قیمت بگیرید و سپس خرید کنید.

انتخاب شال زمستانی

نکته ‌هایی برای انتخاب شال زمستانی

برای انتخاب روسری زمستانی الگوی کار درست مانند انتخاب هر مدل روسری دیگری است. با این تفاوت که حالا باید فاکتورهای هوای سرد را وارد بازی کرده باشید. قاعدتاً در هنگام خرید یک روسری معمولی به نکاتی مانند جنس روسری، رنگ، طرح و حتی الگوی طراحی و بافت پارچه توجه می‌ کنید.

روسری و یا شال مناسب با رنگ پوست، رنگ مو و حتی رنگ چشم خود را پیدا خواهید کرد. این فاکتورها یک الگوی کلی است که شامل خرید هر نوع روسری مانند انتخاب شال زمستانه نیز می ‌باشد.

برای خرید شال و یا روسری مناسب هوای سرد نیز الگوی کلی ما تغییر نمی ‌کند. پس در ماجرای راهنمای خرید شال و روسری زمستانی با ۴ قدم اصلی در تصمیمی نهایی روبرو هستیم.

  • انتخاب از میان شال و یا روسری
  • انتخاب یک مدل با رنگ و طرحی ایده‌ آل و مناسب حس و حال زمستانی
  • توجه به جنس شال و روسری که مناسب هوای سرد باشد.
  • بررسی کیفیت پارچه تا دوخت و بافت در طراحی شال و روسری زمستانی

انتخاب شال زمستانی

انتخاب خرید برای شال و روسری فصلیشال موهر بخاطر حفظ گرما مناسب در فصل زمستان، از مدل‌های پرطرفدار می‌باشد.

هر کدام از این قدم ‌ها یک نکته کلیدی در انتخاب روسری زمستانی است. حالا در بحثی مفصل به بررسی هر کدام از این قدم ‌ها می ‌پردازیم.

شال می ‌خواهید و یا روسری را می‌ پسندید؟

برخی از خانم ‌ها به استفاده از روسری تمایل دارند و برخی دیگر مایل به استفاده از شال هستند. خیلی از خانم ‌ها هم به وقت مناسب از میان شال و روسری یکی را انتخاب می ‌کنند. به ‌هر حال در اولین قدم برای انتخاب روسری زمستانه شیک تکلیف مشخص باشد تا از میان شال و روسری یکی را بردارید. اما دست نگه دارید!! این انتخاب صرفاً تماماً در یک ماجرای سلیقه ‌ای نیست؛ بلکه در کنار سلیقه باید متوجه نکات دیگری هم باشید.

راهنمای خرید شال و روسری زمستانیاستفاده از روسری در استایل و پوشش زمستانی سلیقه ایی می باشد، بااین وجود باید نکات مهمی را خود مدنظر داشته باشیم.

استایل خانم ها در میانه فصل زمستان به کلی با دیگر ایام سال متفاوت می ‌شود. در این ایام هر بانویی باید حجم کاملی از انواع لباس‌ های حسابی گرم ‌کننده را بپوشد.قطعا پوشش سر نیز تعریف متفاوتی پیدا می ‌کند. البته شاید بتوانید با یک شال معمولی هوای سرد زمستانی را تحمل کنید. شاید هم بد نباشد که استفاده از کلاه را تجربه کنید.

اما قطعا وقتی از پوشش مناسب سرمای زمستانی استفاده می‌ کنید، استایل نهایی شما هر چه جذاب ‌تر خواهد شد. در این باره فقط چند نکته ساده را در نظر داشته باشید.شال زمستانی به طور کلی به دو دسته شال بافت و شال موهر تقسیم بندی می شود، دراین میان از بعضی مدل های شال پاییزه نیز که ضخامت بیشتری دارند می توان برای فصل زمستان به عنوان شال زمستانی استفاده کرد.

مثال

مثلاً شال طول پارچه بلندی دارد. از این ‌رو بهتر و بیشتر می‌ تواند فضای اطراف صورت بانو را بپوشاند. به ‌این ‌ترتیب ظاهرا حس و حال زمستانی قوی‌ تری دارد. خصوصا که عموماً طرح شال، مناسب استفاده از پارچه ‌های ضخیم و حتی حوله ‌ای شکل است. از آنجا که استفاده از شال نیازی به ایجاد گره زدن ندارد، می ‌توان در طراحی آنها از پارچه ‌های ضخیم که قطعا گرمتر هستند، استفاده کرد. با این ‌وجود روسری ‌ها با طراحی زمستانی نیز حضور دارند. این روسری ‌ها بافتی متراکم و جنس گرم‌ کننده دارند.

انتخاب شال زمستانی

شال مناسب هوای سردبانویی زیبا که با شالی از جنس موهر و طرح ترکیبی از مدل پوست ماری و ساده استایل شیکی را نمایش می‌دهد.

از طرفی طرح شال و روسری باید با استایل زنانه شما هماهنگ باشد. اینکه چه نوع مانتو و یا ژاکت و حتی بارانی بر تن دارید، الگوی انتخاب شما برای برگزیدن روسری و یا شال مناسب هوای سرد است.

شال و یا روسری زمستانی با چه طرح و نقشی می ‌خواهید؟

باز هم پای سلیقه در میان آمده ‌است. چرا که انتخاب طرح و نقش روسری و یا شال زمستانی یک عرصه تمام‌ عیار از دنیای شخصی‌ سازی شده شما است. این شما و این انبوه طرح و رنگ ‌ها برای انتخاب روسری زمستانی که باید در آن سلایق خود را دنبال کنید. اما اینجا هم دست نگه دارید!! در انتخاب طرح و رنگ خیلی هم نباید تابع سلایق خود باشید.

در مقدمه قید کردیم که راهنمای خرید شال زمستانی مانند خرید هر مدل شال دیگری است. اینجا هم باید با در نظر داشتن انبوه نکات، طرح و رنگ شال مناسب هوای سرد را انتخاب کنید. باید شال و یا روسری، هماهنگ با رنگ پوست خود، رنگ موها و حتی رنگ چشم باشد. در این ‌میان ست شدن با لباس زمستانی را فراموش نکنید. از طرفی رنگ ‌های تیره مناسب فصل سرد سال هستند تا با جذب گرمای نور خورشید در هر چه گرمتر کردن شما بهتر ظاهر شوند.

روسری مناسب هوای سردبانویی زیبا که با توجه به رنگ لباس خود یک روسری زمستانی با تناژ رنگ گرم سر کرده است.

انتخاب رنگ مناسب شال و روسری یک دنیای بزرگ در دنیای شاخه در شاخه شال و روسری است که باید مفصل درباره آن تحقیق کرده باشید. خلاصه در کنار سلیقه، توجه به بازی رنگ‌ ها از فضای صورت تا استایل زمستانه خود را فراموش نکنید.

جنس پارچه شال و روسری زمستانه کدام است؟

قدم سوم احتمالاً اصلی ‌ترین قدم شما در انتخاب شال زمستانی می‌ باشد. زیرا در این ‌قدم باید جنس پارچه شال و روسری زمستانی را انتخاب کنید. اینجا دیگر سلیقه شما معیار شما نیست. بلکه قابلیت گرم کنندگی پارچه معیار انتخاب شما است.

پارچه شال و روسری مناسب هوای سرد باید بافتی متراکم داشته باشد. این پارچه باید ضخامت کافی داشته باشد و در عین ‌حال از الیاف‌ های گرم‌ کننده تهیه ‌شده باشد.

انتخاب شال زمستانی

شال و روسری ‌های پشمی بهترین انتخاب روسری زمستانی هستند. پارچه ‌های پشمی همیشه گرم می ‌کنند و قطعا شال و روسری ‌های پشمی دست توانمندی در گرم کردن شما دارند. اگر به ‌دنبال یک گونه لاکچری از شال و روسری ‌های پشمی هستید، می ‌توانید مدل‌ های پارچه موهر را تجربه کنید.

پارچه موهر گونه ‌ای پارچه پشمی است که از پشم لطیف برخی نژاد خاص بز تهیه ‌شده است. این پارچه ‌ها لطیف، نرم، شکیل و در عین ‌حال حسابی گرم ‌کننده هستند. روسری ‌های موهر گونه ‌های مجلسی از شال و روسری زمستانی می ‌باشند.

مدل‌ های بافتی یک انتخاب جدی برای فصل زمستان هستند. از شال بافت تا روسری بافت تبدیل به الگوهای ترند شده برای ایجاد یک کالکشن شیک زمستانی است.

کیفیت پارچه و روش دوخت تا سبک طراحی شال و روسری زمستانی را بررسی کنید

در قدم نهایی باید مهارت پیدا کردن جنس پارچه های باکیفیت را داشته باشید. نوع پارچه را در قدم قبلی انتخاب کرده اید. حالا باید در انتخاب روسری زمستانی به کیفیت پارچه و حتی کیفیت و الگوی دوخت دور روسری و حتی شال توجه کنید. پارچه ها در تنوع زیاد با کیفیت متفاوت هستند. روسری مناسب هوای سرد باید از جنس پارچه های مرغوب با ضخامت مناسب تیه شده باشد.

شالهایی که در فصل های سرد سال می توانید استفاده کنید

یکی از نکات انتخاب شال زمستانی و روسری در زمستان انتخاب جنس مناسب با فصل سرما می باشد. همینطور شما باید به بلندی شالهایی که در زمستان استفاده می کنید دقت داشته باشید. باید بتوانید شالهای زمستانه را یک الی دو دور به دور گردن خود بپیچید ولی دقت داشته باشد این یک یا دو دور باید حالتی آزاد داشته باشند تا شما حس خفگی نکنید.

رنگ شالهایی که در زمستان استفاده می شوند اکثرا رنگهای خنثی و یا رنگهای تیره می باشند تا حس گرمای بیشتری را به شما انتقال دهند.

شال موهر 

شال های موهر علاوه بر داشتن بافتی پر در فصل های پاییز و زمستان از رسیدن باد سر به گوش و سرشما جلوگیری می کند. این مدل از شالها جنس نرم و انعطاف پذیری دارند. و در انواع طرح و رنگهای متفاوت یافت می شوند.

شال بافتنی 

شالهای بافتنی با بافت نرم و درشت یکی از مدل شالهایی است که هیچگاه از مد نمی افتد.

انتخاب شال زمستانی

روسری کشمیری

روسری هایی با جنس عالی معمولا کشمیر و یا نخ ابریشمی هستند . این جنس روسری های کشمیر در مقابل شست و شو مقاوم اند ولی دقت داشته باشید که آن را با آب ولرم بشویید تا مشکلی برای روسریتان بوجود نیاید همچنین رنگ آنها ثابت می ماند و روسری هایی که با پارچه ی کشمیری تولید می شوند بدلیل بافت پر آنها نخ کش نخواهند شد.

روسری های کشمیر گزینه ی مناسب برای هدیه دادن می باشد.این نوع روسری را با انواع مانتو های جلو بسته ی کوتاه و بلند می توانید ست کنید.

روسری ساتن

نوع دیگری از روسری، روسری های ساتن هستند که آنها بدلیل براق بودنشان مورد پسند واقع می شودند. شما می توانید از آنها در مجالس و مهمانی ها و حتی در قرار های خاص استفاده کنید. روسری های ساتن باعث می شود استایل شما شیک تر و مجلسی تر دیده شود. این نوع از روسری در قواره های بلند و کوتاه تولید می شوند شما می توانید روسری های ساتن قواره کوتاه را همراه با کت های فیری سایز و کوتاه یا بلند ست کنید. روسری های ساتن با قواره ی کوتاه می توانند استایل شما را فانتزی کنند به شرط اینکه طرح و رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

روسری ابریشمی

در دهه ها و صده ی گذشته روسری ابریشمی گزینه ی مناسب برای دور گردن افراد مشهور و یا ثروتمند بود. امروزه نیز روسری های ابریشمی بسیار پرطرفدار می باشند. این نوع از روسری بدلیل داشتن طرح و رنگهایی خاص معمولا در فصول بهار و تابستان استفاده می شوند ولی بدین معنا نیست که در فصل های زمستان و پاییز مجاز به استفاده از آن نمی باشید.

روسری های ابریشمی علاوه بر داشتن خواص مفید برای سر و موی سر بسیار شیک بوده و خانم ها آن را اکثرا برای مراسم و مهمانی ها انتخاب می کنند. این مدل روسری هم از نوع براق هستند و هم از نوع معمولی، هم جنس لیز دارند و هم مدلی که بر روی سر شما به راحتی جای بگیرد. روسریهای ابریشمی در دو نوع قواره ی کوتاه و بلند تولید می شوند.

روسری و شال خود را با فرم صورت تان هماهنگ کنید

آشنایی با فرم صورت مساله ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان و انتخاب شال زمستانی می کند. اگر شکل هندسی صورت تان را بدانید، آن وقت علاوه بر اینکه می توانید مدل های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید، به راحتی هم می توانید انتخاب مناسبی در زمینه شال و روسری داشته باشید.

انتخاب شال زمستانی

طول صورت را کوتاه کنید

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض بزرگتر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت را کوتاه تر کنید و لبه های تیز صورت گرد شود. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مستطیلی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های صورت تان را گرد کنید.

شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند انتخاب نکنید. با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه تر کنید. از هدبند یا دستمال سرهای تیره انتخاب کنید. روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید. برای این کار حتما کناره های روسری و شالت تان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود. از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. روسری و شال هایی با پارچه های نرم و لخت انتخاب کنید.

همه مدل ها برای صورت بیضی ها

اگر صورت بیضی دارید، بیشتر مدل ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید. اما اگر فکر می کنید صورت تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های شال و روسری تان را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شود.

انتخاب شال زمستانی

مثلثی ها چانه بپوشانند

در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود. روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود. می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

صورت تان را گرد کنید

چون در این صورت های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های مربعی صورت تان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند و همچنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. شال هایی با جنس های نرم و لَخت به درد افرادی می خورند که صورت های مربع شکل دارند.

صورت گردها پیشانی بلند کنند

در صورت های گرد پیشانی عریض و کوتاه است. شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید. از هدبند یا دستمال سر می توانید استفاده کنید اما نباید بیشتر از 4/1 پیشانی را بگیرید. به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی کم شو. برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد.

انتخاب شال زمستانی

ذوزنقه ای های برعکس!

نوع دیگری از صورت های ذوزنقه ای هستند که در این صورت ها عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است. شما باید برعکس حالت مدل ذوزنقه ای قبلی عمل کنید. از هدبند یا کلاه های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه های پیشانی گرفته شود.

عرض پیشانی را کم کنید

بعضی از افراد دارای صورت های ذوزنقه شکل هستند. در این صورت عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه های فک پوشیده شود.

از هدبند استفاده نکنید چون پیشانی شما را کوچکتر می کند. اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارید از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود.

نکات مهم برای انتخاب شال زمستانی

همانطور که در بالا اشاره شد انواع الیاف مناسب روسری‌های زمستانی هستند. این الیاف با خاصیت نگهداری و حفظ گرما در خود، فرد را از سرمای زمستان محافظت می‌کند. با اینکه روسری‌ زمستانی نیز مانند روسری‌های تابستان تنوع خوبی در رنگ و نقش دارند اما برخی ترجیح می‌دهند از رنگ‌های خاصی برای روسری زمستانی استفاده کنند. در هنگام خرید روسری زمستانی باید نکاتی را رعایت کنید تا خریدی همراه با رضایت داشته باشید.

اولین نکته مهم در هنگام خرید روسری زمستانی مناسب جنس پارچه است. روسری‌های نازک و سبک بخاطر نفوذ سرما گزینه مناسبی برای روزهای زمستانی نیستند. اما در عوض پارچه‌های پشمی، نخی، کتان کشمیر و سایر الیاف طبیعی مناسب این فصل هستند. روسری‌های ضخیم مانند روسری پشمی دارای الیاف طبیعی است.

انتخاب شال زمستانی

اگر در نگهداری و شستو آن دقت شود به راحتی خراب نمی‌شود و می‌توان آن را تا چند سال نیز استفاده کرد. روسری‌های الیاف طبیعی اصل به ندرت پس از شستشو شکل اولیه و رنگ خود را از دست می‌دهند. بنابراین در هنگام خرید از برند و اصل بودن روسری زمستانی خود مطمئن شوید. زیرا با یک بار هزینه کردن می‌توانید یک روسری باکیفیت و مناسب برای چندین زمستان داشته باشید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار