|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۳۶

یکی از شیک ترین و خاص ترین لباس ها برای استایل کژوال، شلوار مام استایل است که دارای فاق و زیپ بلند می باشد.

شلوار مام استایل با وجودی که زمان زیادی از ترند بودن آن می گذرد اما هنوز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در این مطلب اطلاعاتی در خصوص این مدل پرطرفدار شلوار به شما ارائه کردیم.

شلوار مام استایل چیست ؟

شلوار مام استایل مدتی است که مجددا به دنیای مد بازگشته و فضای استایل روزمره را تسخیر کرده است. این شلوارها زمانی سوژه خیلی از جوک ها و شوخی ها بودند، اما امروزه به یکی از استایل های جذاب جین در بین جوانان تبدیل شده اند که گویا همه باید حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند.

شلوار مام استایل

مطمئنا پوشیدن شلوار جین مام استایل برای بسیاری از افراد تعریف نشده است. اما این استایل می تواند شما را از همیشه جذاب تر و متمایز تر کند، به شرط آنکه نکات مهم توصیه شده در این مقاله را رعایت کنید.

مسلما پیروی از این ترند کار سختی است. شاید با فکر کردن به جین مام استایل، به یاد استایل سواحل غربی آمریکا می افتید که در آن، موهای شما بافت های درشتی دارند و احتمالا تاپ یا تی شرتی به تن دارید که تا وسط کمرتان می رسد. اما این تصویر چیزی نیست که هنگام پرو این نوع شلوارها می بینید. در حقیقت وقتی آن را می پوشید، شلوار گشادی را می بینید که انگار از کمد مادربزرگتان در آمده و به تن شما زار می زند! از شوخی گذشته، شاید این شلوارها در نگاه اول آنقدر هم جذاب به نظر نرسند؛ اما وقتی بدانید که آن ها را با چه لباس و اکسسوری ست کنید، جذابیت خود را نشان خواهند داد.

نکته

مد همیشه شامل لباس هایی نیست که امتحان خودشان را پس داده اند. در واقع، مد بازی با لباس ها است. استفاده از لباس های جذاب و چالش برانگیز و کار کردن بر روی آنها تا زمانی که به استایلی خوب برسید. به اولین باری که شلوار جین های تنگ را امتحان کردید فکر کنید. احتمالا از هیکل خودتان نا امید شدید و به خودتان قول دادید تا هنگامی که لاغر نکرده اید، دیگر شلوار تنگ نپوشید … اما الان اندامتان همان است و کمد شما پر شده از شلوار های جین تنگ و چسبان!

شما می توانید انواع شلوار را با کفش ها و لباس های مختلف ست کنید، اما رسیدن به یک استایل جذاب و دوست داشتنی، نیازمند کمی نوآوری و تجربه است. جذاب کردن جین های مام استایل و در آوردن استایلی مناسب از آن ها هم به خلاقیت نیاز دارد. در اینجا شش استایل متفاوت به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با اعتماد به نفس جین مام استایل بپوشید، و دیگر از پیوستن به این ترند هراسی نداشته باشید.

تاریخچه شلوار جین مام استایل

ما در اینجا تاریخچه ی شلوار جین مام استایل را برای شما توضیح می دهیم؛ تا ببینید چگونه شلواری که در گذشته پوشیدنش مسخره بود، به یکی از نمادهای محبوب دنیای مد امروز تبدیل شده است.

این شلوار جین ها که نام شان را بعدا فهمیدیم، اولین بار در دهه ۸۰ میلادی و قبل از آنکه چشم طراحان به شلوار جین های تنگ باز شود، به بازار آمدند.

این استایل از جین، در آن زمان تازه بود و هزاران عدد از آنها توسط زنان میان سالی که در آن راحتی را حس می کردند، خریداری شده بود. این شلوارها کمرنگ بوده و چین و چروکی هم نداشتند. همچنین دارای فاق بلندی بودند که کمر شلوار را تا بالای ناف می رساند و باعث می شد پایین تنه ی زنان بلند تر و صاف تر از چیزی که بود، بنظر برسد.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل به یک ترند تبدیل می شود

برند Topshop اولین فروشگاه مدی بود که شلوار جین مام استایل را مجددا به عنوان یک ترند، به مصرف کنندگان جوان معرفی کرد.

دیگر برند های جهانی پر طرفدار در بین جوانان مانند ASOS و H&M بلافاصله این ترند را دنبال کردند. به طوری که امروزه، این شلوار جین ها یکی از اجناس داغ و پر طرفدار مد هستند که حتی برندهای لوکس نیز آن ها را در مجموعه لباس های جین خود قرار داده اند

شلوار مام استایل امروزی چه شکلی دارد؟

شلوارهای مام استایل انواع مختلفی دارند؛ اما چیزی که در همه ی آن ها مشترک است، وجود کمر فاق بلند و جیب های پشت خیلی بالا است. مجموع همه ی این ها باعث می شود تا پایین تنه شخصی که آن را می پوشد، جذاب تر به نظر بیاید. این فرم با استایل شلوار جین های تنگ، که به بدن چسبیده و فرم بدن را جمع وجور می کنند، در تناقص است.

شلوار مام استایل

استایل های مختلف با شلوار مام استایل

۱. به آرامی به سمت ظرافت و زیبایی حرکت کنید

اکثر ما هنگام استفاده از کلاه های بافتنی و سوییشرت، ناخودآگاه به سمت شلوار های جین می رویم. حال اگر بخواهیم از جین های مام استایل استفاده کنیم باید دقت کنیم تا ظاهر این جین ها را که باعث تداعی مادران خانه دار می شوند، به تعادل برسانیم.

برای این کار، ابتدا با احتیاط و دقت اکسسوری های مناسب را انتخاب و با این جین ها ست کنید. سپس از کفش هایی تمیز و مرتب که خطوط و مرزهای آن مشخص است، و کیف های سطح بالا با ساختار مناسب، در کنار جین خود استفاده کنید. توجه به این نکات ریز، تضاد زیبایی بین شلوار جین شما و لباس های بافتنی ایجاد می کند.

۲. آن را با کفش های مرغوب و جذاب همراه کنید

یکی از سریعترین راه ها برای بالا بردن سطح استایلی که در مرز زشتی قرار دارد، استفاده از یک جفت کفش سطح بالا و مرغوب است. این موضوع مانند این است که با یک جرقه، ناگهان تمام لباس های شما به روز و مطابق با مد شده باشند.

برای آن که شلوار جین های گشاد و بگی خود را جوان پسند تر و به روز کنید، آنها را با بوت و یا کفش های استک هیلز ست کنید. استک هیلزها کفش هایی هستند که پاشنه ی آن ها بلند و پهن است و عموما چوبی هستند.

همچنین می توانید در ست کردن این ترند، از کفش های جیر با رنگ خاص و یا بوت هایی استفاده کنید که رویه ی آن ها فلزی ست و با یراق آلات خاصی تزئین شده اند. این کفش های جسورانه، چشم ها را به خودشان جلب می کنند و ظاهر شما را، متعادل می سازند.

شلوار مام استایل

۳. کت های خزدار را به استایل خود اضافه کنید

برای آنکه ظاهر خود را کمی شیک تر کنید، از کت خزدار استفاده کرده و اجازه دهید تضاد بین مجلل بودن کت و غیر رسمی بودن جین، کار خودش را بکند.

۴. مینیمالیست باشید

زمانی که می خواهید استایل خود را در یک ترند پیدا کنید، برای شروع می توانید در طول روز آن را خیلی کم و به شکل مینیمالیست استفاده کنید. بجای آنکه خیلی در مرکز توجه باشید و احساس بدی به شما دست بدهد، از لباس مورد نظر با اختیاط تر استفاده کنید.

مثلا می توانید از شلوار مام استایل خود، مانند شلوار جین های تنگی که دارید استفاده کنید. آن را با یک پلیور بافتنی ضخیم و یک جفت کفش شیک و خاص بپوشید. دمپای شلوار را تا زده و خودتان نسبت ها را کنترل کنید. طوری استایل خود را طراحی کنید و بیرون بروید که گویا اولین نفری هستید که آن استایل را می پوشید.

۵. مام استایل را با لباس های مناسب همراه کنید

یک روش عالی دیگر برای پوشیدن شلوار مام استایل این است که همراه آن، لباس هایی مناسب و فاخر بپوشید. وقتی کتی بی نهایت بی نقص بر روی شانه های شماست و یا پیراهنی دکمه دار به تن دارید که یقه ای بسیار جذاب و قدرتمند دارد، بقیه ی اجزاء استایل شما نیز جایگاه و ارزش خود را پیدا می کنند.

در این صورت چشم ها به سمت لباس های جذاب شما رفته و بقیه ی عوامل، به حاشیه می روند. مثلا اگر کتی زیبا با یقه های جذاب و بوت هایی براق و تمیز پوشیده اید، شلوار مام استایل شما می تواند لباس جالبی باشد که به استایل شما اضافه شده تا خلاقیت آن را بالا ببرد.

شلوار مام استایل

۶. با یک جلیقه خز، روحیه بالای خود را نشان دهید

 ممکن است همه ما کت خز نداشته باشیم، اما بیشتر خانم ها، یا خودشان یا دوستانشان و یا یکی از همسایه هایشان، نوعی جلیقه خز یا لباسی از این نوع دارند. منظورمان این است که شما به راحتی می توانید به لباسی از جنس خز دست پیدا کنید.

شلوار جین فاق بلند خود را با یک لباس از جنس خز، ترکیب کنید تا استایل دهه ۷۰ خود را تکمیل کرده باشید. همچنین می توانید با بستن یک شال گردن جذاب، استایل زمستانی خود را خاص تر کنید. این ترکیب به اندازه ای غیر رسمی است که می توانید در یک برنامه دوستانه آن را به تن کنید، و در عین حال به اندازه ای رسمی است که می توانید با آن در یک قرار شام بدرخشید.

۷. شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید

اگر به دنبال استایلی راحت و مناسب هستید، پس یک جفت کفش کتانی راحت بهترین انتخاب شما هستند. بهترین کتانی‌ هایی که با همه رنگ شلوار مام استایل می توانید ست کنید، کتانی های سفید و سورمه ای رنگ هستند.

شلوار مام استایل

چگونه شلوار مام استایل را ست کنیم؟

شلوار مام استایل در فصل تابستان معمولا با تاپ و نیم‌تنه یا تی‌شرت‌های سایز بزرگ ست می‌شوند. برای استایل خیابانی شلوار مام استایل را با مانتو‌های جلوباز اسپرت و کوتاه ست کنید.

ست کردن شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند

شلوار مام استایل تقریبا با هر نوع کفشی مناسب است. اگر تیپ اسپرت و راحت را می‌پسندید، از کفش‌های کتانی و اسنیکرز استفاده کنید. این سبک شلوار جین با کفش پاشنه‌دار هم برای دختران جوان خیلی جذاب به نظر می‌رسد.

ست کردن شلوار مام استایل با پلیور اورسایز

در فصل پاییز یا زمستان با پلیور‌های بافتنی و اور سایز، کت پشمی، بوت یا نیم بوت و… به راحتی ست می‌شوند.

نحوه شستشوی شلوار مام استایل

برای شسشوی این نوع شلوار یا هر شلوار جین دیگری بهتر است ماشین لباسشویی خود را برای دور ملایم یا حساس تنظیم کنید. از یک پاک کننده مناسب و دوستدار طبیعت استفاده کنید. هرگز از سفید کننده استفاده نکنید.

شلوار مام استایل

شلوار خود را با شلوار های جین یا لباس های مشابه بشویید تا باعث سایش و آسی ب به شلوار نشود. از آب سرد برای شستشو به همراه نرم کننده ملایم استفاده کرده و از شستن با آب گرم پرهیز کنید. به برچسب شلوار توجه کرده و نکات آن را رعایت کنید. برای خشک شدن صحیح آن را روی بند لباس یا در آفتاب خشک کنید.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار