|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۵۹

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه سبکی آزاد و راحت در لباس پوشیدن است که از سبک پوشش خواننده های رپر هیپ هاپ الگو گرفته است.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه از یک جنبش فرهنگی و هنری توسط آمریکایی‌های آفریقایی تبار در اواخر دهه ۱۹۷۰ متولد شد ه است که با افزایش محبوبیت ژانر موسیقی هیپ هاپ، تأثیر استایل آن نیز در دنیای مد و فشن افزایش یافت. این مطلب از امیدنیوز این سبک از استایل را به شما معرفی میکند.

هیپ هاپ چیست ؟

هیپ هاپ Hip Hop را باید مشهورترین سبک موسیقی آمریکا دانست که محبوبیت شگفت‌آورش موجب به وجود آمدن استایل هیپ هاپ شد. استایل هیپ هاپ امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین استایل‌های دنیای مد و فشن تبدیل شده و نسل‌های متفاوتی را از دهه ۱۹۷۰ تا امروز مشتاق خود می‌بیند.

جنبشی که به یک استایل خاص تبدیل شد!

هیپ هاپ یک جنبش فرهنگی و هنری است که توسط آمریکایی‌های آفریقایی تبار در اواخر دهه ۱۹۷۰ در محلۀ برانکس شهر نیویورک متولد شد. این نهضت فرهنگی که محصول خودشناسی، خلاقیت و غرور بود، با محوریت موسیقی هیپ هاپ که در کنار مواردی همچون نقاشی‌های گرافیتی، رقص برک، DJ و … همراه بود، رفته‌رفته به یک فرهنگ فراگیر خیابانی و صنعت پول‌ساز تبدیل شد. با افزایش محبوبیت ژانر موسیقی هیپ هاپ، تأثیر استایل آن نیز در دنیای مد و فشن افزایش یافت.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

با آغاز دهه هشتاد هیپ هاپ که خرده فرهنگی در محله‌های نیویورک بود، به سرتاسر آمریکا نفوذ پیدا کرد و جوانان هیپ هاپی با استایل خاصشان شناسایی می‌شدند. تأکید هیپ هاپ بر اهمیت ابراز هویت جمعی پایه‌های شکل‌گیری استایل هیپ هاپی را بنا کرد. استایل هیپ هاپ به‌طور کلی یک مشخصۀ بارز دارد که ساختار اصلی تیپ هیپ هاپی را بیان می‌کند و می‌توان با کمک خلاقیت، جزئیاتی را به آن اضافه یا کم نمود.

توجه به لباس و مو همیشه قسمت مهمی از تأثیرات اجتماعی و فرهنگی هیپ هاپ بوده و با اینکه در طول دهه‌های گذشته سبک‌ها تغییر کرده، همچنان لباس و مدل مو شاخصه‌های خاص اولیه خود را حفظ نموده است. استفاده از لباس‌های گشاد و اورسایز همچون ژاکت بامبر، هودی، پیراهن بیسبالی، جین بگی، کفش بسکتبال، گرمکن و لباس ورزشی، اکسسوری‌های بزرگ و پرزرق و برق و … در استایل هیپ هاپی بیشترین کاربرد را دارد.

راز تبدیل شدن فرهنگ خیابان به بزرگترین تأثیر مد!

رابطه هیپ هاپ با دنیای مد تاریخ جالب و بسیار مهمی دارد. هنرمندان هیپ هاپ در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی، تصمیم به محبوب سازی لباس‌های خاص خود کردند تا فلسفۀ رسیدن به هویت جمعی را در پیش گرفته باشند؛ استفاده از لباس‌های گشاد ورزشی، زنجیر و کلاه‌های کپ توسط خوانندگان هیپ هاپ، موجب ایجاد یک فرهنگ جدید و هیجان‌انگیز در مد خیابانی منحصربه‌فرد شد.

دوره شکوفایی استایل هیپ هاپی در دهه ۹۰

در اواخر دهه ۹۰ میلادی، استایل هیپ هاپ متشکل از ظاهری گشاد و بدون طراحی بود. لباس‌های این دوره را شلوارهای جین گشاد، کلاه‌های بیس بال، پیراهن‌های ورزشی، کفش‌های بسکتبالی تشکیل می‌دادند. این سبک لباس پوشیدن توسط بسیاری از رپرها از جمله Wu-Tang Clan، Snoop Dogg و دیگر رپرهای گانگستر در آن زمان ترویج داده شد و تا اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی گسترش یافت؛ اما شکوفایی این استایل را در اواخر دهه ۲۰۰۰ همزمان با افزایش محبوبیت موسیقی هیپ هاپی، باید دانست که این استایل ویژه تأثیرات شگفت‌آوری در دنیای مد برجای گذاشت.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

همزمان با شکل‌گیری تیپ منحصربه‌فرد هیپ هاپی، کمپانی‌های نایک، آدیداس و تیمبرلند و… تولید کتانی‌های خود را که توسط هنرمندان هیپ هاپ مورد استفاده قرار می‌گرفت، افزایش دادند و این مسئله سبب شد تا در اوایل دهه ۱۹۹۰، کمپانی‌های عمده تولید پوشاک استفاده از فرهنگ هیپ هاپ را در صنعت مد درک کنند. یکی از ویژگی‌های بارز استایل هیپ هاپی، قیمت مناسب لباس‌های آن است که توانسته میان جوانان طبقه متوسط مورد استقبال قرار بگیرد.

ورود به هزاره جدید یعنی شروع دهه ۲۰۰۰ میلادی، استایل هیپ هاپ را پیراهن‌های گشاد، شلوار جین و پیراهن‌های گشاد تشکیل می‌دادند؛ اما در این سال‌های گذشته به‌مرور لباس‌ها تنگ‌تر، شیک‌تر و گران‌تر شدند و توانستند توجه نسل جدیدی از جوانان را به خود جلب نمایند.

طراحان بزرگ نیز برای استایل هیپ هاپ برنامه دارند!

فرهنگ هیپ هاپ قدم‌های خود را در دنیای مد محکم برداشت و در همان سال‌های پایانی قرن بیستم برخی از طراحان بزرگ را همراه خود دید که موجب ارتباط جدیدی با دنیای مد کلاسیک شد. برندهایی بزرگی همچون رالف لورن، کلوین کلاین و تامی هیلفیگر، به فرهنگ هیپ هاپ ورود کردند تا بتوانند بخش عمده تقاضای بازار را به دست گیرند.

هنرمندان هیپ هاپ را باید از برجسته‌ترین و تأثیرگذارترین نمادهای دنیای مد دانست. برخی از هنرمندان این سبک محبوب موسیقی مانند کانیه وست و فارل ویلیامز به طراحان موفقی در سبک هیپ هاپ تبدیل شده‌اند.

استایل هیپ هاپ امروزی!

تأثیر هیپ هاپ در دنیای مد امروزه و سبک مد خیابانی بسیار مشهود است. به‌عنوان مثال، برند لباس خیابانی Supreme در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مارک‌های لباس در جهان است. Supreme محبوبیت پرشور خود را مدیون فرهنگ هیپ هاپ است، زیرا عشق رپرهای برجسته‌ به این برند به مقبولیت آن نزد مردم کمک کرده است.

پیشروی سبک هیپ هاپ در دنیای مد و فشن سبب شده تا امروزه هنرمندان این سبک از تبلیغ مارک‌های تجاری به‌عنوان منبعی برای درآمد مکمل موسیقی خود استفاده کنند.

آیتم‌های مهم استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

استایل هیپ هاپی بیش از هر چیزی به آیتم‌های خاص خود وابسته است. در لیست زیر موارد مهم و پرکاربرد در این استایل را به شما معرفی کرده‌ایم:

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

  • ژاکت بامبر
  • هودی
  • پیراهن بیسبالی
  • شلوار جین بگی
  • شلوار فاق کوتاه
  • کفش بسکتبال
  • شلوار ورزشی
  • کلاه کپ
  • دستمال سر
  • ساعت
  • زنجیر
  • عینک آفتابی بزرگ

اکسسوری؛ بخش مهم استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

برای داشتن استایل هیپ هاپی باید حتماً به میزان براق بودن اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید، توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که از ساعت‌ها و زنجیرهای طلایی رنگ استفاده نمایید تا بیشتر به چشم بیایند. البته در استایل هیپ هاپ دخترانه می‌توانید از اکسسوری‌های نقره‌ای رنگ بیشتر استفاده نمایید.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

یکی از ابتکارات جالب و منحصربه‌فرد این استایل، بستن دو ساعت مچی همزمان بر روی مچ دست است. استفاده از دستبند‌های نقره و استیل یکی دیگر از ویژگی‌های تیپ هیپ پاپی است که جذابیت این مدل لباس پوشیدن را بالاتر برده است.

شلوار جذب و پیراهن گشاد بپوشید!

طراحان مد در این سال‌ها با اضافه کردن خلاقیت به طرح‌های جدید استایل هیپ هاپی قواعد همیشه ثابت این سبک پوشش را دستخوش تغییراتی نمودند؛ به‌عنوان مثال دیگر نیازی نیست که از شلوار و پیراهن یا هودی گشاد همزمان باهم استفاده نمایید. یک مدل پوشش هیپ هاپی که در میان جوانان طرفداران بسیاری پیدا نموده، ترکیب شلوار جذب و پیرهن‌ یا هودی گشاد است که می‌تواند جذابیت فری استایل جدید هیپ هاپ شما را دو چندان کند.

تیشرت گشاد بپوشید

تیشرت گشاد از عناصر اصلی استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه است که هم استایل شما را جذاب می کند و هم بسیار راحت است. بسته به سلیقه‌ تان، هم می‌ توانید تیشرت‌ های آستین کوتاه بپوشید و هم تیشرت‌ های آستین بلند.

تیشرت ‌های بسکتبال، به خصوص تیشرت‌ هایی که ظاهری به سبک وینتیج دارند، بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. بسیاری از طراحان استایل هیپ هاپ، تیشرت‌ های گشاد با طرح ‌های گرافیکی را پیشنهاد می ‌کنند.

پیراهن ‌ها و تیشرت‌ های گشاد مارک پلو هم می ‌توانند استایل شما را جذاب ‌تر کنند. در انتخاب رنگ و طرح تیشرت آزاد هستید و می ‌توانید هر رنگی که دوست داشتید را بپوشید. فقط یادتان باشد هر طرح و نوشته ‌ای که بیشتر جلب توجه کند، استایل هیپ هاپ را جذاب ‌تر خواهد کرد.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

سویشرت و هودی گشاد بپوشید

لایه ‌ای لباس پوشیدن، از اصول استایل هیپ هاپ است، فقط در هر فصل، جنس لایه‌ ها تغییر می ‌کند.

در فصل‌ های پاییز و زمستان- که باید لباس‌ های ضخیم‌ تر بپوشید- ، سویشرت، جلیقه bubble و هودی پیشنهاد می ‌شود. رپرها، هودی ‌های براق و سایز بزرگ را ترجیح می‌ دهند.

هودی ‌های متناسب با استایل هیپ هاپ در بازار فراوان اند؛ از هودی ‌های ساده و تک رنگ گرفته تا هودی ‌های ارتشی و گرافیکی. هودی و سویشرت را، هم می ‌توانید با شلوار گشاد بپوشید و هم شلوار تنگ.

شلوار بگی بپوشید

شلوار بگی، استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه شما را جذاب‌ تر خواهد کرد، فقط یادتان باشد که شلوار بگی ‌تان نباید آنقدر گشاد و بلند باشد که دیگر کفش‌ هایتان دیده نشود. کفش‌ هایتان باید معلوم باشند و نقش خودشان را در جذابیت استایل‌تان ایفا کنند.

اگر هم دوست داشته باشید، می‌ توانید شلوارک بپوشید، هیچ محدودیتی وجود ندارد. در انتخاب طرح و رنگ شلوارک هیپ هاپ آزاد هستید؛ هم می ‌توانید شلوارک‌ های ساده و تک رنگ بپوشید و هم شلوارک‌ های طرح ‌دار، ارتشی و گل ‌دار. فقط یادتان باشد که شلوارک‌تان باید گشاد باشد.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

شلوار جین بگی South Pole و Mecca ، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای استایل هیپ هاپ هستند. شلوارهای جین بسیار گشاد و بگی را می ‌توانید با کمربند بپوشید. یادتان باشد که کمربندهایی که طراحی‌ های خاص دارند یا با سنگ‌ های زینتی تزیین شده ‌اند، استایل هیپ هاپ را بسیار جذاب ‌تر می سازند.

اگر هم دوست داشته باشید، می ‌توانید شلوارهای ورزشی بپوشید. در انتخاب رنگ شلوار آزاد هستید. هم می ‌توانید رنگ ‌های روشن و براق را انتخاب کنید و هم رنگ ‌های خنثی، مانند سفید، مشکی و طوسی، اما یادتان باشد که با انتخاب رنگ‌ های خنثی، در خرید لباس صرفه ‌جویی می ‌کنید، چرا که این رنگ ‌ها را به همراه هر رنگ دیگری می ‌توانید ست کنید.

در ضمن، در انتخاب رنگ شلوار جین هم آزاد هستید. شلوارهای جین گشاد و پاره، استایل هیپ هاپ‌ شما را بسیار جذاب خواهد کرد.

شلوارهای ارتشی هم جایگاه ویژه‌ ای در استایل هیپ هاپ مردانه دارند. این شلوارها در رنگ ‌ها و مدل‌ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند.

کت بپوشید

کت‌ های متناسب با استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه در بازار بسیار فراوان هستند. اگر می‌ خواهید شبیه رپرهای قدیمی به نظر برسید، کت ‌های Starter دهۀ 1990 را از یاد نبرید.

رپرهایی مانند فیفتی سنت با پوشیدن کت‌ های چرمی Pelle Pelle ، سبب محبوبیت این کت‌ ها در میان طرفداران استایل هیپ هاپ شدند. رپرهایی مانند DMX با پوشیدن کت ‌های ارتشی، سبب محبوبیت این کت ‌ها شدند.

کلاه‌های Kangol

یکی از آیتم‌هایی که در استایل کلاسیک یا اولد اسکول هیپ هاپ دیده می‌شود، کلاه‌های kangol هستند که توسط رپر افسانه‌ای LL Cool J ترند شد که شبیه به کلاه‌های ماهیگیری می‌باشد. این رپر دنیایی از طرفداران را به همراه داشت که از استایل او تقلید می‌کردند.

پس از ترند شدن کلاه‌های کَنگل توسط LL Cool J، این آیتم در فیلم‌های گنگستری یا اکشن هالیوود هم دیده می‌شدند که نقش مهمی در جاودانه شدن آن در فشن هیپ هاپ بازی می‌کرد.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

عینک آفتابی‌ بزرگ بزنید

عینک ‌های آفتابی‌ اورسایز برای استایل هیپ هاپ مناسب هستند. این عینک ‌های آفتابی در میان هنرمندان و رپرها هم بسیار محبوب اند. عینک ‌های آفتابی با فریم‌ های مربعی شکل، پرطرفدارترین عینک ‌ها هستند.

برندهای پوما، آدیداس و سین جان، عینک‌ های بسیار مناسبی را برای استایل هیپ هاپ طراحی و تولید کرده ‌اند. اگر هم دوست داشته باشید، می‌ توانید عینک‌ های با فریم رنگی را انتخاب کنید.

کفش متناسب با استایل هیپ هاپ بپوشید

کفش ‌های مچ ‌دار و پوتین، بهترین گزینه‌ ها برای استایل هیپ هاپ مردانه هستند. برندهایی مانند تیمبرلند، نایکی، آدیداس، ریباک و جردن، کفش‌ های بسیار خوبی را برای استایل هیپ هاپ طراحی و روانۀ بازار کرده‌ اند.

بهتر است کفش‌ هیپ هاپ خود را از میان این برندهای مشهور و محبوب انتخاب کنید. کفش ‌های مچ ‌دار اسنیکرز هم بسیار پرطرفدار هستند. کفش هایتان باید همیشه براق و تمیز باشد.

به طور کلی رنگ‌ های براق و روشن، جایگاه ویژه‌ ای در استایل هیپ هاپ دارند و به جذابیت آن می ‌افزایند؛ مثلاً اگر لباس هایتان همه مشکی یا تیره‌ رنگ است، می ‌توانید کفش‌ های رنگ روشن و براق بپوشید تا استایل‌تان از یکنواختی دربیاید.

برجسته ترین المان های فرهنگ هیپ هاپ

برخی المان های مختلف از خرده فرهنگ هیپ هاپ، آنقدری مشهور هستند، که با خود استایل و سبک پوشش اصیل هیپ هاپ عجین شده اند. به طوری که نمی توان از فرهنگ هیپ هاپ سخن گفت اما هیچ اشاره ای به آن ها نداشت. در ادامه مهمترین آن ها را لیست می کنیم.

بریک دنس (رقص هیپ هاپ)

رقص بریک که در ایران به تکنو هم مشهور است، بخشی از خرده فرهنگ هیپ هاپ بوده و ریشه آن را هیپ هاپی های آفریقایی تبار (آمریکایی های سیاه پوست) در شهر نیویورک برای اولین بار به وجود آوردند. رقص هیپ هاپی هم از استایل هیپ هاپ تاثیر بسیار گرفته و هم بر آن بسیار تاثیر گذاشته است.

گرافیتی (دیوارنگاری) هیپ هاپ

گرافیتی ها یا شاید بهتر باشد آن ها را دیوارنگاری بنامیم، قدمتی به اندازه کل تاریخ بشر دارند. اما گرافیتی ها به شکل امروزیشان، که قطعا در سینما، عکس و حتی در خیابان ها آن ها را دیده اید، بخش بزرگی از فرهنگ سبک زندگی خیابانی هستند.

دیوارنگاره ها در دوران پیش از اوج هیپ هاپ نیز وجود داشتند؛ پیش از آنکه هیپ هاپ به اوج شهرت خودش برسد، گرافیتی، المانی برای شعار و یا یک پیغام سیاسی و اعتراضی بود.

همچنین دیده می شد که گنگ های مختلف خلافکاران، برای مشخص کردن قلمرو خودشان از گرافیتی استفاده می کردند. اما در هر صورت گرافیتی ها با هیپ هاپ به اوج و شهرت امروزی خودشان رسیدند.

ناگفته نماند که بسیاری از پیشگامان دنیای گرافیتی ها، نظیر Seen UA و یا لیدی پینک، به شدت با ارتباط دادن هیپ هاپ و گرافیتی مخالف اند و آن را وابسته به هیپ هاپ نمی دانند. اما در هر صورت گرافیتی با فرهنگ هیپ هاپ به اوج خود رسید.

خودروهای لورایدر (Lowriders)

لورایدر به خودروهایی می گویند که ارتفاع استاندارد آن ها کمتر شده و با این تغییر خودرو مرکز ثقل پایین تری را بدست می آورد. اگرچه این موضوع در تیونینگ اهمیت فراوان دارد و در بهبود آیرودینامیک خودرو ها نیز بسیار موثر است، اما بهتر می دانید که اصل ماجرا و فرهنگ پشت آن چیز دیگری است!

لورایدر می تواند یک پراید هم باشد! اما می دانید آنچه که حالت نمادینی به این خودرو ها داده، دقیقا نشات گرفته از فرهنگ هیپ هاپ بوده و همه ما آنها را، بیشتر در کنار استایل هیپ هاپ، گرافیتی، بریک دنس ، خودروهای آمریکایی دهه 60 و همچنین رقص مخصوص خودرو ها به کمک جک های هیدرولیکی می شناسیم!

دی جی (DJing)

دی جی تنها مختص به هیپ هاپ نیست اما اوج گرفتن آن باز هم به هیپ هاپ مربوط است و ریشه در ساخت بیت برای این سبک موسیقی دارد. البته دی جی و کارش را به خوبی می شناسید.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

باید بدانید دی جی به کسی می گویند که در تعریف کلاسیک، توانایی ترکیب اصوات را دارد و به کمک این ترکیب، ضرب ها و موسیقی های جدید را می سازد. عموما آنها از ابزاری متشکل از دو فونوگراف (گرامافون) برای این کار بهره می گیرند.پ

استایل New School در هیپ هاپ

هیپ هاپ سبکی است که به دو دوره کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود که هرکدام، سبکی خاص در موزیک، لایف استایل و سبک پوشش هستند و هردوی آن‌ها، طرفداران سرسخت خود را دارند. دوره کلاسیک هیپ هاپ، پیام از پیام رسان اهمیت بیشتری داشت و چیزهایی مانند پوشاک از برندهای درجه 1 تهیه نمی‌شدند.

همچنین در دهه‌های 80 و 90 میلادی، وضعیت مالیِ بخش قابل توجهی از اقلیت‌های نژادی، تعریفی نداشت و فقر میان این افراد پدیده رایجی بود. در آن دوران، هیپ هاپ با افراد، همدردی می‌کرد و صدای اعتراض آن‌ها بود. البته ساب ژانر‌هایی از هیپ هاپ وجود داشتند که بیشتر بر جلوه گنگستری جامعه سیاه پوستان تمرکز داشت ولی بیشتر تمرکز، رساندن یک پیام بود.

هیپ هاپ در دوره کلاسیک، به عنوان یک Counterculture (ضد فرهنگ) شناخته می‌شد و در آن استفاده از برندهای درجه 1 مانند Louis Vitton یا Gucci، نشانی از فاصله گرفتن از اهداف این جنبش و خدمت به سیستم تلقی می‌شد. آرتیست‌ها و طرفداران، پوشاک ارزان و معمولی می‌پوشیدند و با خلاقیت خود، از شرایط اطراف و داستان‌هایشان، استایل ابداع می‌کردند.

اما امروزه، هیپ هاپ پدیده‌ای است که از فشن تاثیر می‌پذیرد و بر آن تاثیر می‌گذارد. آرتیست‌هایی مانند Kanye West برندهای استریت فشن خود را تاسیس کرده و برندهایی مانند Supreme، به برندهای اختصاصی هیپ هاپ تبدیل شده‌اند. با این حال، هنوز هم عناصری از هیپ هاپ کلاسیک در عصر مدرن دیده می‌شود.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

اکسسوری

استفاده از زنجیرهای سنگین طلا، ساعت‌های الماس نشان رولکس، کفش‌های ایر جردن Nike، کلاه‌های کپ، بوت‌های تیمبرلند، کاپشن‌های پف دار، شلوار جین و… هنوز هم بین آرتیست‌ها و طرفداران، رایج است و به گونه‌ای Old School را جاودانه نگه داشته‌اند.

اما هیپ هاپ فشن تغییرات آشکاری در عصر مدرن به خود دیده؛ شلوارهای بَگی به جین‌های جذب و Skinny تبدیل شده‌اند، کت و شلوارها و سایر پوشاک لوکس خیلی بیشتر استفاده می‌شوند و استفاده از محصولات برندهایی مانند Gucci، Versace، Louis Vitton و سایر برندهای لوکس، به عادت آرتیست‌ها تبدیل شده.

نکته مهم اینجاست که برندها در گذشته مدام در تلاش بودند تا خود را نماینده یا حامی هیپ هاپ ندانند چون در آن دوران، هیپ هاپ یک ضد فرهنگ محسوب می‌شد و بسیاری این ژانر را برای مجرمان و گنگسترها می‌دانستند. اما هیپ هاپ از ضد فرهنگ به خود فرهنگ تبدیل شد و برندها این موضوع را به خوبی درک کردند.

اگر می خواهید به سبک استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه بپوشید چه بخرید؟

شلوار گشاد

این شامل شلوارهای هیپ هاپ گشاد، شلوار جین کم آویز و شلوارهای مخصوص برندهای بزرگ مانند آدیداس بود.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

 

چند استایل نمونه از هیپ هاپ

در ادامه تعدادی عکس را با هم مرور می‌کنیم و نکات ریز و درشت مربوط به هر کدام که به استایل هیپ هاپ مربوط باشد را با هم بررسی خواهیم کرد:

 راحتی و آزادی لباس در استایل هیپ هاپ اهمیت فراوانی دارد. همچنین از کاربرد فراوان کتانی ونس که در تصویر نیز مشهود است نباید غافل شد. 

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

در تیپ هیپ هاپ هم مانند سایز استایل‌ ها محکوم به انتخاب رنگ خاصی نیستید. می‌توانید رنگ دلخواه خود را در استایلتان بکار ببرید.

استایل هیپ هاپی را با جین مشکی مشاهده می‌کنید. شاید تصور شود که جین در استایل های کاملا متضاد هیپ هاپ رایج باشد. اما اصلا اینطور نیست. همواره سعی داشته باشید ریشه‌ها را بیاموزید. باقی را می‌توان با تجربه آموخت.

استایل هیپ هاپ دخترانه و پسرانه

اکسسوری هیپ هاپی

به خودتان بستگی دارد که تا چه اندازه استفاده از اکسسوری را می‌پسندید. اما این را بدانید که هیپ هاپ کوتاه نمی‌آید و تا سراسر زرق و برق داشتن هم همراهی‌تان می‌کند!

چند استایل دیگر به غیر از هیپ هاپ می‌شناسید که در آن از ۲ ساعت مچی همزمان استفاده شود؟!

گاهی یک تیشرت ساده همه‌ی منظور را می‌رساند.

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار