|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۶۷

فیبروز ابرو روشی برای هاشور کردن ابرو ها و از بین بردن نواقص ابرو است که با توجه به نوع پوست ماندگاری آن متفاوت می شود.

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش وزیبایی ابرو است که به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند. این روش پرطرفدار مزایا و معایبی دارد که در این مطلب از امیدنبوز به آن پرداختیم.

فیبروز ابرو چیست؟

شاید سوال بسیاری این باشد که اصلا فیبروز ابرو چیست و چه فرقی با میکروبلیدینگ ابرو دارد به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با هر آنچه که در مورد فیبروز باید بدانید آشنا شوید.

فیبروز ابرو

نام این متد فیبروز برگرفته از شرکتی در صربستان می باشد که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده است در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما ، این متد زیبایی ابرو را مورد استفاده قرار داده اند.

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.امروزه اغلب افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنا هستند و در تمامی جوامع غربی و شرقی از این روش استفاده می کنند.

هدف از انجام فیبروز

هدف از این متد برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص ابرو می باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو انجام میگیرید. با فیبروز ابرو شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود.

برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این روش بهره مند شوید همچنین می توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل های آن در منزل خود به آرایش ابروهای خود بپردازید.

فیبروز ابرو

مراحل فیبروز ابرو

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به زیبایی های نچرال و طبیعی چهره دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه فیبروز ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در س راسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت. مراحل فیبروز ابرو به صورت زیر اجرا می شود:

ابتدا خطوط ابرو بایست در بخش تاج ابرو اجرا شود، هر خط اجرا شده 2 باز تمدید گردد، سپس نوبت شوک دادن ره رنگ می رسد، پس از 3 الی 4 دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت بی حس کردن می باشد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز نبایست ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نبایستی زیاد روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و برای اجرای بهتر این روش پوست خشک و نرمال مناسب می باشد.

انواع مدل های فیبروز ابرو

هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو در مدل های مختلفی صورت می گیرد که افراد با توجه به خواست و سلیقه خود می توانند مدل فیبروز ابرو را انتخاب و بر روی ابرو های خود اجرا کنند. معمولا افراد در کلینیک های زیبایی با مشاهده صورت و اجزای صورت افراد بهترین مدل را برای هاشور ابرو ها با فیبروز انتخاب می کنند.

مدل هاشور spine-3: این مدل به هاشور ابرو به تیغ ماهی معروف است. در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار داده می شود

هاشور spine-5: این مدل فیبروز ابرو نیز به ابروی آسیایی معروف است و نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع می شود.

مدل هاشور spine-6: این مدل را هاشور ابروی کلاسیک نیز می نامند در این روش نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع می شود و تمام هاشور ها در این جهت قرار می دهند.

هاشور upper spine: این روش نیز همه هاشور ها در بالای ابروها قرار می گیرد چرا که نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو می باشد.

فیبروز ابرو

سوزن فیبروز

مدل سوزن طلایی فیبروز

این مدل سوزن فیبروز که دارای 18 پین است نسبت به سوزن یو مشکی فیبروز ظریف تر بوده و مناسب پوست های خشک و نرمال است. با استفاده از این سوزن می توان خطوط بسیار ظریفی را بر روی پوست ترسیم نمود . سوزن طلایی فیبرزو که توسط PhiAcademy تولید شده ، در 5 بسته ده تایی همانند ورق های قرص بسته بندی شده است که در هر ورق 10 تیغه وجود دارد. سوزن های طلایی نسبت به سوزن های مشکی فیبروز برنده تر و دقیق تر هستند. فاصله بین پین ها باعث هر بهتر کاشت رنگ زیر پوست انسان می شود.

 سوزن مشکی فیبروز

نوع مشکی سوزن فیبروز  به شکل U که برای میکروبلیدینگ استفاده می شود یکبار مصرف است و در بسته بندی استریل قرار دارد. این تیغه که از 18 پین تشکیل شده است اولین تیغ یو میکروبلیدینگ فیبروز است که نسبت به تیغ طلایی پین های آن ضخیم تر است. تیغ مشکی فیبروز مناسب افراد مبتدی و مناسب پوست های چرب و حساس است. این سوزن ها در بسته های 50 تایی به فروش می رسد.پیشنهاد می کنیم افرادی مبتدی مدتی از تیغ مشکی فیبروز و بعد از سوزن طلایی فیبروز استفاده کنند

 سوزن بولد بروز

Phi Bold Blade سوزن بولد بروز یک تیغه بسیار دقیق با 16 پین است که ترکیبی از سوزن یو و سوزن سرکج فیبروز است. این سوزن با به شکل منحصر بفرد ساخته شده و مناسب سبک های مختلف است. سوزن بولد بروز از دو طرف تشکیل شده که از طرف بزرگ یا بلند آن برای کشیدن خطوط بلند و از طرف کوتاه آن برای کشیدن خطوط کوتاه و ایجاد اتصالات ظریف استفاده می شود. پین های این سوزن مقاوم اند.

سوزن اسلوپ یا سر کج

تیغه 11 استریل PhiBrows – که برای میکروبلیدینگ استفاده می شود یکبار مصرف بوده و بسته بندی استریل شده است. این سوزن ها در بسته های پنجاه تایی فروخته می شود. نحوه قرار دادن این تیغ در قلم میکروبلیدینگ با سوزن های U شکل متفاوت است. سوزن های سرکج را با زاویه 32 درجه یا کمتر درون قلم میکروبلیدینگ قرار می‌دهیم. این سوزن در یک جهت حرکت می کند.

بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو

مزایای فیبروز ابرو

اجرای فیبروز بر دست افراد ماهر و با تجربه سبب نمایان شدن موهای نقش بسته به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه خواهد شد با توجه به این امر که در این متد رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند در نهایت پاکسازی آن بسیار آسان تر بوده و در هر لحظه بدون هیچ گونه مشکلی می توان مدل ابرو ها را تغییر داد؛ که این موضوع از جمله بهترین و اصلی ترین مزیت های فیبروز ابرو می باشد.

رفع نواقص ابرو و فرم دهی بسیار زیبا به ابرو در متد فیبروز به قدری طبیعی و زیباست که گاهی بعضی این روش را جاگزین تزریق بوتاکس ابرو می کنند

از دیگر مزیت های این روش زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها

دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی

ایجاد تراکم بالا در این قسمت

تغییر آسان مدل ابرو

وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد

داشتن هزینه بسیار مناسب

بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها

فرم دادن به تاج ابرو ها

سوزش و درد کمتر

دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها

فرم دادن به آرک ابروها

فیبروز ابرو

توجه داشته باشید که شما با انتخاب این روش در کم ترین زمان صاحب ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص خواهید شد و از تمامی مزیت های این روش بهره مند خواهید شد.

معایب فیبروز ابرو

اگر بخواهیم در مورد معایب فیبروز ابرو اطلاعاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع ارائه دهیم بایستی به موارد زیر اشاره کرد:

- افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده اند به هیچ عنوان نمی توانند از این روش برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده می باشد.

- با توجه به اینکه کاربر با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ مراحل فیبروز را انجام میدهد و با گذشت زمان مچ کاربر خسته شده و در آخرهای کار از میزان فشار کاسته می شود که این موضوع می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد

- با توجه به آن که تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می شود، امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر میباشد و افرادی که این کار را انجام میدهند بایستی خیلی مراقب باشند.

- در برخی از مراکز رنگ های بسیار نامرغوبی مورد استفاده واقع می شود که همین امر سبب می شود ماندگاری آن کمتر بوده و بعد از گذشت زمان کوتاهی شاهد کم رنگ شدن رنگ ابرو می شویم که به همین دلیل توصیه می شود به مراکزی مراجعه نمایید که قابل اطمینان و اعتماد باشند تا کمترین آسیب به ابرو وارد شده و هزینه تان هدر نرفته باشد.

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز

تلاشی که کمپانی فی با مدیریت برانکو بابیک در جهت ارتقاء کیفیت رشته آرایش دائم صورت و تجهیزات آن داشته است بسیار ستودنی ست. این کمپانی علاوه بر میکروبلیدینگ فیبروز تکنیکهای بی نظیر دیگری چون فیکانتور ، بولد بروز ، نانو بروز ، بریزی یا ابروی هالیوودی ، پادر بروز ، فی شیدینگ ابرو ، جدیدترین تکنیکهای پاک کردن ابرو نظیر فی ریمووال و نانو ریمووال که جدیدترین تکنیک پاک کردن تاتو که بی خطرترین روش است را به جهان معرفی کرده است.

فیبروز ابرو

در پاسخ به سوال فرق میکروبلیدینگ با فیبروز می توان گفت میکروبلیدینگی فیبروز است که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز انجام شود.فیبروز ابرو (phibrows) یک متد جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است. این متد خیلی ظریف توسط آکادمی فی«phi» و آقای برانکو بابیک (بنیان گذار آکادمی فی) ایجاد شده است.

الگوی اصلی فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابرو است. یعنی جهت خط‌ها دقیقا همجهت با جهت موهای ابرو است. این هماهنگی الگوی فیبروز با موهای طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر کار می‌شود و ظاهری کاملا طبیعی به ابرو می‌دهد.

فیبروز ابرو

رنگ های مورد استفاده در فیبروز

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم فیبروز ابرو در رنگ تاتو های مختلفی اجرا می شود. رنگ هایی که در این روش زیبایی ابروها استفاده می گردد از انواع مواد معدنی تهیه و تولید می شود همچنین با توجه به اینکه فاقد فلزات سنگین می باشد به راحتی جذب پوست شده و از این رو ظاهر ابرو بسیار طبیعی نمایان می شود.

هم چنین از دغدغه های خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از برجای ماندن ته رنگ از این متد می باشد که با خیالی راحت می توان گفت جای هیچ نگرانی و استرسی نمی باشد و رنگ استفاده شده در این روش زیبایی به راحتی و کامل از روی پوست پاک می گردد و هیچ ته رنگ قرمز بر جای نمی ماند.

توجه داشته باشید که رنگ های مورد استفاده در متد فیبروز ابرو توسط موسسه phi تهیه و تولید می شود و در تولید آن از هیچ گونه مواد مضر مانند سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی شود؛ و رنگ های تولید طبیعی می باشند. همچنین شما می توانید از رنگ تاتو پورپیگمنت برای ماندگاری بیشتر این روش استفاده نمایید؛ این رنگ هیچ گونه سایه قرمزی را با پاک کردن جوهر ابرو مشاهده نخواهید کرد.البته کمپانی های معتبر بسیاری مانند رنگ تاتو کی پی kp این رنگ ها را تولید میکنند که از لحاظ کیفی در رده رنگ فیبروز نیز قرار میگیرند.

فیبروز ابرو

فیبروز برای چه کسانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که این روش آرایش ابروها مناسب افرادی می باشد که تا به حال روش تاتو بر صورت آنها انجان نشده است. در صورتی که افراد از تاتو استفاده کرده باشند اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود چرا که فیبروز ابرو به قدری ظریف می باشد که در ابروهای تاتو شده نمی توان این طرح را مشاهده کرد. هم چنین برای اجرای این متد بایست پوست فرد عاری از هرگونه زخم و آسیب باشد با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود دچار آسیب هستند تا بهبود آن بایست انجام فیبروز را به تعویق بیندازند. با استفاده از این تکنیک بی شک رضایت کافی را کسب خواهید کرد و زیبایی بی نظیری را به ابروهای خود هدیه خواهید کرد.

فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز

ماندگاری فیبروز ابرو از دیگر موردهایی می باشد که بی شک افرادی که خواهان اجرا و انجام این روش هستند به این موضوع حساسیت بسیاری نشان می دهند. در حالت کلی می توان گفت هاشور ابرو ها به روش فیبروز به علل بسیار زیادی بستگی دارد. اما در حالت عادی می توان گفت ماندگاری این روش آرایش ابرو بین 6 ماه تا 1 سال خواهد بود.

چرا که هاشورهای انجام شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری دارد. البته در نظر داشته باشید اگر هاشورهای در این روش عمیق تر انجام شوند و از رنگ های به روز فیبروز تهیه و استفاده شود .در نهایت ماندگاری هاشور فیبروز نیز افزایش خواهد یافت. جوهر تاتو در این روش به دلیل این که کمتر نفوذ می کند ماندگاری کمتری را داراست در حالی که ماندگاری تاتو بیشتر از این روش آرایش ابرو ها می باشد.

زمان ترمیم فیبروز

زمان ترمیم میکروبلیدینگ ابرو بین 5 تا 6 هفته پس از جلسه اول است. ممکن است یک پوست از ترمیم بی نیاز باشد اما این در مورد 95 درصد از خانم ها صدق نمی کند.

فیبروز ابرو

برای اکثر خانم ها یک جلسه ترمیم تا دو ماه بعد از جلسه اول ضروری است. برای پوست های چرب گاهی به دو جلسه ترمیم اولیه نیاز است . پیشنهاد ما برای پوست های چرب استفاده از تکنیک نانو بروز یا پادر بروز است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار