|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۹۸

اگر جزو خانم های کوتاه قد هستید، باید بدانید چه مدل مانتو برای خانم های قد کوتاه مناسب است و قد را بلندتر نشان می دهد.

مانتو برای خانم های قد کوتاه باید با رعایت نکاتی باشد تا نقص کوتاهی قد برجسته نشود و در عین حال قدتان بلندتر نشان داده شود. این مطلب را از دست ندهید.

مدل مانتو برای خانم های قد کوتاه

آدم ها از نظر قد با یکدیگر تفاوت دارند، برخی از آنها دارای قد بلند و برخی قد کوتاهی دارند. خانم هایی که قد کوتاه تری از دیگر بانوان دارند همیشه به دنبال راهی هستند که قد بلندتر به نظر برسند. پوشیدن کفش پاشنه بلند و لباس مناسب در بلندتر به نظر رسیدن تاثیر فراوان دارد اما آیا می دانید مانتویی که انتخاب میکنید، نیز باعث بلندتر نشان دادن می شود؟ اگر جزو خانم های کوتاه قد هستید، این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه کنید تا دریابید چه مانتویی قد را بلندتر نشان می دهد.

خرید مانتو با توجه به اندام

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد. اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

یک طراح لباس می گوید:«پیشنهاد من به خانم هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است.»

همچنین به خانم هایی که اضافه وزن دارند توصیه می کند که:«این دسته از خانم ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغر تر بنظر خواهند رسید.»

مانتو برای خانم های قد کوتاه چی مناسبه

مانتو با قد متوسط

در انتخاب قد مانتو اگر قد کوتاه هستید، دقت کنید. بر اساس برخی توصیه ها استفاده از مانتوهای بلند تا قوزک پا و مانتوی خیلی کوتاه شما را بلندتر نشان می دهد.

هیچ کدام از این توصیه ها اشتباه نیست زیرا مانتو خیلی کوتاه سبب کشیده به نظر رسیدن پاها و مانتو بلند سبب کشیده به نظر رسیدن قد می شود اما این توصیه ها کامل نیستند. برای انتخاب مانتو با قد مناسب به قانون دو به سه توجه کنید. بر طبق این قانون باید مانتو دو سوم و شلوار یک سوم قد شما را در بر بگیرد یا برعکس.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتو کاملا اندازه

خانم هایی که می خواهند قد بلندتر به نظر برسند، باید به جز قد مانتو به سایز آن نیز توجه کنند و از پوشیدن مانتوهای گشاد اجتناب کنند زیرا مانتوهای گشاد آنها را از لحاظ عرضی بزرگ نشان می دهند. این خانم ها باید مانتو هایی دقیقاً اندازه تن و سایز خود انتخاب کنند تا اندامشان کشیده تر به نظر برسد.

مانتو نازک و نرم

توصیه دیگر ما برای خانم هایی که می خواهند بلندتر به نظر برسند، دقت در جنس مانتو است. خانم های قد کوتاهی که دوست دارند بلندتر به نظر برسند، باید پارچه های انتخاب کنند که آنها را لَخت و افتاده نشان می دهد، پارچه تیره رنگ، نازک و نرم بسیار مناسب هستند. این خانم ها باید از پوشیدن لباس هایی با طرح های برجسته و پارچه های زمخت خودداری کنند.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتو یقه هفت

در انتخاب مانتو خانم ها باید به نوع یقه نیز توجه کنند زیرا یقه نقطه ی کانونی در قسمت بالا تنه است و انتخاب درست آن می تواند بالا تنه ی را باریک، بلند و کشیده تر نشان بدهد.

خرید مانتوهایی با یقه های کشیده مثل یقه انگلیسی یا یقه آبشاری و هفتی شما را شیک نشان می دهند و از طریق ایجاد خطای دید به بلندتر نشان دادن گردن و بلند شدن قد کمک می کند. شما می توانید مانتو با یقه گرد نیز انتخاب کنید اما در انتخاب یقه های گرد باید گردی‌شان گود و شبیه نصف یک بیضی باشد.

مانتو بدون طرح و ساده

اگر جزو افراد کوتاه قد هستید، برای بلندتر نشان دادن قدتان از پارچه ها و مانتوهای بدون طرح و ساده استفاده کنید و اگر مانتوهای طرح دار را می پسندید، مانتو هایی با طرح های ریز انتخاب کنید اما هرگز مانتو هایی با طرح های شلوغ و درشت استفاده نکنید.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتو کمربند دار

بهترین مدل کمربندی که میتوانید به عنوان مانتو برای افراد قد کوتاه استفاده کنید، کمربندهای باریک و ظریف همرنگ مانتو است.

این مدل کمربندها باعث میشود که پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شود. اگر مانتو جلو باز میپوشید میتوانید از این نوع کمربند روی شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید.

ضمن این که هر چه کمربند را بالاتر ببندید ، پاهای شما بلندتر به نظر میرسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده خواهد شد.

تا حد ممکن به هیچ عنوان از کمربندهای عریض و کلفت برای مانتوهای بلند استفاده نکنید زیرا تمام تلاش شما برای بلندتر به نظر رسیدن را از بین خواهد برد.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتو راه راه عمودی

اگر دوست دارید کشیده به نظر برسید، مانتو های راه راه عمودی را فراموش نکنید، این مانتوها نقش پر رنگی در اضافه شدن به سانتی مترهای قد بازی می کنند.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

خطوط عمودی این مانتوها موجب خطای دید شده و چشم بیننده را به سمت بالا و پایین هدایت می کند. در انتخاب این مانتوها دقت کنید که هرچه راه راه ها باریک تر و تیره باشند، مناسب تر هستند پس برای قد بلند دیده شدن از مانتو هایی با خطوط تیره، نازک و عمودی کمک بگیرید.

مانتو شلوار یک رنگ

یکی از بهترین استایل برای خانم های کوتاه قد، استایل مونوکروم است. یک پوشش مونوکروم یا تک رنگ، یک راه هوشمندانه برای کشیده نشان دادن بدن است. پوشیدن مانتو و شلوار هم رنگ با ایجاد یک خط بصری عمودی موجب خطای دید می شود و ظاهر بلندتری را به اندام می بخشد. اگر دوست دارید بلندتر به نظر برسید از استایلی که تنوع رنگی بالایی دارد دوری کنیدزیرا اینگونه در چشم بیننده بدن به دو قسمت تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر خواهد رسید.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم‌های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن‌تان را برجسته می‌کند و شما باریکتر دیده می‌شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود، جثه شما ریز نقش و کوچک‌تر به نظر آید. بنابراین به حجم آیتم انتخابی دقت کنید.

استایل یک لایه

یکی دیگر از توصیه ها برای بلندتر به نظر رسیدن این است که از تعداد لایه ی کمتری در استایل تان استفاده کنید. استایل چند لایه و پوشیدن لباس روی هم شما را قد کوتاه تر نشان می دهد. اگر می خواهید استایل لایه دار ایجاد کنید، زیر کت، مانتو یا کاپشن خود کمترین تعداد لباس را بپوشید.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

کیف ست برای مانتو برای خانم های قد کوتاه

یکی از اکسسوری‌های که شما بعد از انتخاب مانتو، شلوار و … برای تکمیل استایل خود به سراغ آن می‌روید، کیف است.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که کیف مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کدام است؟ در انتخاب کیف فقط باید دقت کنید که ابعاد کیف شما بزرگ نباشد، زیرا باعث ریز نقش به نظر رسیدن شما می‌شود.

شما باید از کیف‌های کوچک و ظریف استفاده کنید تا برقراری تعادل در استایل شما با سایر آیتم‌ها رعایت شود. نکته‌ای که در انتخاب اکسسوری برای استایل خانم‌های کوتاه قد وجود دارد این است که تا حد ممکن از اکسسوری‌ها (مانند زیورآلات) در اندازه ظریف و کوچک استفاده کنند.

مانتو برای خانم های قد کوتاه

نکات مهم مدل مانتو برای خانم های قد کوتاه

مانتویی کاملا اندازه و سایزتان بپوشید.

تعداد لایه کمتری در استایلتان استفاده کنید.

سراغ لباس ‌هایی که راه راه افقی دارند نروید.

لباسهایی که تمام خطوط مرزی بدن شما را پوشانده نپوشید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار