|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۰۴

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید فرم لب خود را تغییر دهید و لب های برجسته و زیبایی داشته باشید، می توانید از تزریق ژل لب استفاده کنید. کم بودن حجم لب می تواند تأثیر زیادی بر عدم جذابیت چهره بگذارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید فرم لب خود را تغییر دهید و لب های برجسته و زیبایی داشته باشید، می توانید از تزریق ژل لب استفاده کنید. کم بودن حجم لب می تواند تأثیر زیادی بر عدم جذابیت چهره بگذارد.

به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی برای افزایش جذابیت صورت خود، به دنبال این هستند که کلینیک معتبری برای تزریق ژل به لب خود پیدا کنند. کلینیک زیبایی ترنم یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی به شمار می رود که این عمل را به بهترین و طبیعی ترین شکل ممکن انجام می دهد.

لب یکی از مهم ترین بخش های چهره شناخته می شود که افزایش حجم آن می تواند به زیبایی کلی صورت شما کمک زیادی کند. علاوه بر این، برخی از افراد در سنین میانسالی چین و چروک هایی در لب خود مشاهده می کنند. می توان گفت که کاهش حجم لب و چین و چروک های این ناحیه می تواند به خاطر افزایش سن هم باشد. اما به نظر شما می توانید به هر کلینیکی برای تزریق ژل اعتماد کرد؟ مطمئناً نه.

مهم ترین نکات برای تزریق ژل لب

کلینیک های زیادی کار تزریق ژل لب را انجام می دهند. مطمئناً هر کلینیکی برای جذب بیشتر متقاضی و افزایش شهرت خود، از شعارهای زیادی استفاده می کند که بسیاری از آن ها به هیچ یک از این شعارها پایبند نیستند. این در حالی است که کلینیک زیبایی ترنم به تمام وعده های خود عمل کرده و بهترین نتیجه از تزریق ژل لب را برای شما به ارمغان می آورد. این را می توانید از نظر مثبت متقاضیان این مرکز متوجه شوید.

برای این که فرایند تزریق ژل برای شما با موفقیت انجام شود، باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. در غیر این صورت، بخش زیادی از هزینه و حتی وقت شما را هدر می رود؛ زیرا مجبور می شوید مجدداً این عمل را در کلینیک دیگری انجام دهید. در اینجا برخی از مهم ترین نکات برای تزریق ژل لب که باید به آن ها توجه داشته باشید را به اختصار نام می بریم.

انتخاب کلینیک معتبر

لب تأثیر زیادی در چهره کلی انسان دارد. به همین دلیل هم باید تزریق ژل لب را در کلینیک معتبر و مشهوری انجام دهید. در صورتی که این عمل توسط پزشکی غیر متخصص انجام شود، عوارض زیادی خواهد داشت. پس اگر می خواهید نتایج رضایت بخشی از این عمل به دست بیاورید، بهتر است به کلینیک معتبر و پزشک متخصصی مراجعه کنید. این موضوع برای تزریق ژل زیر چشم که حساسیت بیشتری دارد، مهم تر است.

خانمی با چشم و ابروی مشکی روی تختی با کاور صورتی دراز کشیده و دستی با دستکش صورتی در حال تزریق ژل لب - انتخاب کلینیک معتبر

یکی از بهترین مراکز که امتحان خود را برای تزریق ژل به لب پس داده، کلینیک زیبایی ترنم است. در این کلینیک، پزشکان کاملاً با تجربه و ماهری وجود دارند که این فرایند را بدون هیچ گونه درد و به طبیعی ترین حالت ممکن برای شما به انجام می رساند.

نوع ژل و تاریخ انقضا

نکته مهم دیگری که درباره تزریق ژل لب باید از آن مطمئن شوید، نوع ژل و تاریخ انقضای آن است. از پزشک خود بخواهید که درباره نوع ژل و تاریخ انقضای آن، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهد. ژل استفاده شده در کلینیک زیبایی ترنم یکی از بهترین انواع ژل ها به شمار می رود که خیال شما را از این بابت راحت می کند.

رعایت مراقبت های لازم قبل از تزریق

وقتی برای تزریق ژل لب به کلینیک ترنم مراجعه می کنید، پزشک متخصص اطلاعات کاملی درباره مراقبت های لازم قبل از تزریق در اختیار شما قرار می دهد که باید همه آن ها را به طور دقیق رعایت کنید. برخی از مهم ترین مراقبت های قبل از عمل، شامل عدم استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی حداقل از 2 هفته قبل از تزریق می شوند. علاوه بر این، باید 2 هفته قبل از عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی خودداری کنید.

رعایت مراقبت های لازم بعد از تزریق

همان قدر که رعایت مراقبت های قبل از تزریق مهم است، بعد از این عمل هم باید به توصیه های پزشک توجه داشته باشید. مطمئناً بعد از تزریق ژل، لب شما کمی متورم خواهد بود و حالت کبودی دارد. در این شرایط، استفاده از کمپرس سرد می تواند گزینه مناسبی برای از بین بردن این علائم باشد. تا حد امکان روی لب های خود فشار وارد نکنید و همچنین غذاهایی نخورید که مجبور شوید آن ها را بیش از اندازه بجوید.

ماندگاری ژل لب

موضوع دیگری که درباره تزریق ژل لب باید اطلاعات کافی از آن داشته باشید، ماندگاری این عمل است. این موضوع تا حد زیادی به نوع ژل و تخصص پزشک انتخابی شما بستگی دارد. پزشک متخصص از زاویه خاصی برای تزریق ژل استفاده می کند که می تواند به افزایش ماندگاری آن کمک زیادی کند. می توان با اطمینان گفت که تزریق ژل لب در کلینیک ترنم ماندگاری خیلی بالایی نسبت به سایر کلینیک های غیر معتبر دارد.

لازم به ذکر است که رعایت مراقبت های قبل و بعد از عمل هم تأثیر زیادی در ماندگاری این عمل دارند. تا وقتی که این نکات را به خوبی رعایت کنید، می توانید انتظار داشته باشید که ماندگاری تزریق ژل لب افزایش پیدا کند. اما در شرایط کلی، ماندگاری تزریق ژل لب بین 9 تا 18 ماه است.

خانمی با لبان درشت صورتی رنگ انگشتان خود را به لب پایین خود زده - تزریق ژل لب

عوارض خفیف تزریق ژل لب

در اغلب مواقع، بعد از تزریق ژل لب در بخش هایی از لب شما شکل گلوله گلوله ای به وجود می آید که بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. همچنین همان طور که گفتیم، تورم، کبودی و حتی درد خفیف هم می توانند از عوارض معمولی این عمل باشند. این در حالی است که اگر تزریق ژل لب را در کلینیک غیر معتبری انجام دهید، احتمال دارد حالت های گلوله گلوله در لب شما به این راحتی ها از بین نرود.

با کلینیک ترنم، تزریق ژل لب را بدون هیچ گونه نگرانی انجام دهید

تا زمانی که انتخاب شما برای تزریق ژل لب کلینیک ترنم باشد، اصلاً نیازی نیست که نگران عوارض این عمل باشید. زیرا در این کلینیک، پزشکان متخصص با استفاده از تجهیزات به روز دنیا و به روشی کاملاً طبیعی و مطمئن، تزریق ژل لب را برای شما انجام می دهند. با مراجعه به این کلینیک، می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه عوارض جدی برای شما به وجود نمی آید و با تزریق ژل به لب، تأثیر مثبتی بر چهره خود می گذارید.

 

سوالات متداول درباره تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

در کلینیک ترنم، پزشکان متخصص از داروی بی حسی در نواحی لب استفاده می کنند و به همین دلیل هم هیچ گونه دردی نخواهید داشت. کل درد این عمل احساس سوزن سوزن شده ای است که کاملاً قابل تحمل بوده و نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب به ژل استفاده شده برای شما بستگی دارد. اما در شرایط کلی، کلینیک ترنم هزینه کاملاً منطقی و مناسبی برای این تزریق دریافت می کند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار