|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۵۸

حتما برای شما هم سوال شده که مانتو رنگ سال 1402 و یا مدل مانتو سال 2023 چه ویژگی های دارد!؟ در سال جدید، چه مدل و رنگ مانتو مد سال است؟

مانتو رنگ سال 1402 یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها در ایام نزدیک عید است که در این مطلب امیدنیوز جدیدترین مدل مانتو سال 1402 را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

مانتو رنگ سال 1402 با طرح های شیک و زیبا مد سال

سرخابی رنگ جوانی و طراوت است. با استفاده از مانتو سرخابی و شال بنفش تمام توجه ها رو به سوی خودتون جلب کنید. این ست زیبا با کفش بژ و شلوار سفید تکمیل شده است. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ فراهم اورده ایم.

مانتو رنگ سال 1402

مانتو رنگ سال 1402 چیست؟ 

مانتوهای 2023 در طرح ها و مدل های کوتاه، بلند، مجلسی، اسپرت، سنتی و لاکچری جلو باز و جلو بسته با پارچه های متنوع و رنگ های شاد و زیبا در بازار موجود است.

به دلیل دید و بازدید عید، معمولا خانم ها مانتو با سبک مجلسی تر را می پسندند، تا احساس راحتری برای شرکت در انواع مهمانی ها داشته باشند. مانتو کتی مجلسی را با شلوار راسته و بک می‌توانید ست کنید و با توجه به سبک و استالیتان رنگ آن را انتخاب نمایید.

عید امسال استایل‌تان را با انواع مانتو در رنگ بندی های جذاب همانند قرمز، زرد، سبز، کرم، سرخابی که این رنگ ترند شده سال 2023، رنگ بنفش(رنگ سال 140)، سفید، یاسی، آبی، رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) و… بسازید. یکی از سبک های مانتو که بسیار مورد توجه جوانان هم قرار گرفته است سبک مینیمال می‌باشد که در عین سادگی بسیار شیک و پرطرفدار است .

مانتو رنگ سال 1402

همانطور که در متن فوق اشاره کردیم رنگ سال 1402 رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) است که براحتی می‌توانید در همین طیف رنگی استایل زیبایی را برای خود خلق کنید، مانتو رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) را میتوانید با رنگ های سفید و صورتی ست کنید علاوه براین با رنگ‌های طوسی، کرم، سبز، نارنجی، لیمویی، یاسی و…. ست کنید و استایل شیکی را برای خودتان رقم بزنید.

مانتو رنگ سال 1402

انواع مدل های متناسب با مانتو رنگ سال 1402

یکی از موضاعاتی که هر ساله تعداد زیادی از افراد را، که حتی با فشن‌ و مد روز سروکار ندارند را درگیر خود می کند، ترند های جدید مانتو برای خرید عید نوروز است. مانتوهای بهاره دارای رنگ هایی در طیف روشن و شاد هستند که عید و بهار را برای شما رنگارنگ تر می‌کنند و این رنگ های شاد استایل سر زنده‌ایی را برای شما می‌سازند.

مانتو رنگ سال 1402

در عید امسال 1402 شما می‌توانید انواع مانتو در طرح های کتی، وست، شومیز، ژاکارد، جین، عروسکی و مینیمال را برای خود در رنگ‌های متنوع انتخاب کنید که در قیمت پایین به انواع سبک مانتو سال 1402 خواهیم پرداخت. البته باید به نکاتی که در مطلب مانتو برای خانم های قد کوتاه آمده هم دقت کنید..

مانتو خامه دوزی، هندی دوزی و سنتی

یکی از هنرهای بسیار شگفت انگیز و بی‌بدیل در زمینه طراحی لباس و خیاطی مانتو خامه دوزی می‌باشد. این هنر درکنار هنرهای سوزن دوزی، آینه دوزی، ابریشم دوزی، گل دوزی از زیباترین دوخت‌ها در سطح جهان شناخته شده است که اصالت لباس‌های سوزن دوزی به مردمان خوش ذوق و هنر سیستان و بلوچستان می‌رسد. طراحان برای زنده نگهداشتن این طرح آن را روی مانتو‌های خامه‌ دوزی امروزی پیاده سازی کردن و با استقبال بی‌نظیر بانوان مواجه شد.

مانتو رنگ سال 1402

این مانتو با توجه به مدلی و طرحی که دارد بیشتر از نخ پنبه تشکیل می‌شود که سبک بسیار خنک و ضد تعریق دارد که مناسب فصول بهار و تابستان است. این مدل مانتو برای سال جدید بسیار ترند شده.

مانتو آستین پفی و گشاد

مانتو آستین پفی جدیدترین مدل مانتو سال 1402 که نه تنها یکی از ترندهای مهم امسال است، بلکه همیشه یک انتخاب خاص و قابل توجه در استایل بوده‌اند. یک نکته حائز اهمیت که باید به شما عزیزان گفته شود این است که این سبک لباس با توجه به ظاهر متفاوت کمی شما را چاق‌تر نشان خواهد داد.

در میان انواع فرم‌های بدن، فرم سیب و گلابی در این مبحث مهمتر هستند زیرا این نوع از آستین‌ها تاثیر زیادی در شکل اندام آنها خواهد داشت.

افرادی با فرم اندامی سیب نباید از مدل آستین هایی استفاده کنند که چین و پف آن‌ها از آرنج شروع شده باشد و در مچ دست پایان می‌یابند؛ این مدل لباس به دلیل اینکه حجمی در وسط بدن به وجود می‌آورند باعث می‌شوند این فرم بدن گردتر از حالت عادی خود نشان دهد. بهترین انتخاب برای این اندام آستین‌های چیندار ساده‌ای است که حالت صاف دارند.

مانتو رنگ سال 1402

افرادی که اندام گلابی شکلی دارند بهتر است که، از آستین‌های پفی استفاده کنند که پف و چین آن از سرشانه شروع میشود زیرا تعادل در اندام آن‌ها برقرار می‌کند و استایل شیکی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

مدل مانتو کتی، ترند سال 2023

همانطور که در متن فوق متذکر شدیم بانوان برای دید و بازدید عید، مانتو با سبک مجلسی را می پسندند، تا احساس راحتری برای شرکت در انواع دورهمی های عیدانه داشته باشند. یکی از جدیدترین مدل مانتو سال 1402 مانتو کتی زنانه است که به صورت تک و هم ست با شلوار همرنگ قابل استفاده می‌باشد.

مانتو رنگ سال 1402

مانتو آینه دوزی شده ترند عید 1402

مانتو آینه دوزی یکی از صنایع دستی کشورمان به حساب می‌آید با توجه به وقت زیادی که برای تولید این مانتو صرف می‌شود نسبت به انواع مدل‌های ترند شده سال 1402 گرانتر است. پارچه این سبک از جنس لنین با آینه دوزی‌های زیبا روی آن تعبیه شده است. 

مدل مانتو ابروبادی با رنگ سال

این پارچه بسیار خنک و سبک می‌باشد و برای فصل گرما و تابستان گزینه مناسبی هستند. این سبک لباس بیشتر در رنگ های پاستیلی و شاد در بازار موجود است. شما مانتو ابرو بادی با رنگ سال سرخابی را میتوانید با انواع مدل شلوار پارچه ای و کفش زنانه پاشنه کوتاه ست کنید.‌ 

مانتو رنگ سال 1402

مدل مانتو اسلامی برای عید 1402

مانتوهای اسلامی مدل مانتوهای بلند جلو بسته و باز هستند که می‌توانید جلو باز آن را با یک لباس ساحلی بلند یا شومیز و دامن با یک کفش پاشنه بلند ست کنید. 

انواع مانتو وست، یکی از جذاب ترین مدل مانتو سال در ایران

مانتوهای وست در واقع مانتوهای بدون آستین می‌باشند که به جلیقه هم معروف هستند که این نوع لباس را می‌توانید با یک شومیز آستین دار و و دامن شلواری ست کنید و استایل خاصی را برای خود خلق کنید.

مانتو ژاکارد، ترند مدل مانتو سال 1402

عموما مانتوهای کتی از جنس پارچه ژاکارد هستند که نسبتا ضخیم و طرح دار هستند و برای خانم‌های با سلیقه‌های خاص مناسب می‌باشند. برای نوروز 1402 گزینه مناسبی برای سخت پسندان می‌باشد‌.

مانتو رنگ سال 1402

مانتو رنگ سال 1402 مدل اسلامی

عموما مانتوهای کتی از جنس پارچه ژاکارد هستند که نسبتا ضخیم و طرح دار هستند و برای خانم‌های با سلیقه‌های خاص مناسب می‌باشند. برای نوروز 1402 گزینه مناسبی برای سخت پسندان می‌باشد‌.

مانتو جلوباز بلند و شاین دار برای عید 1402

در چندین دهه مانتوهای جلو باز مد شدند و مورد استقبال زیادی از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است به دلیل راحتی به صورت روزانه از این سبک مانتو استفاده می‌کنند. مثل همیشه مانتو جلو باز بلند در عید امسال 1402 هم مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ مانتو ۱۴۰۲  مدل کرسپو

مانتو کرسپو به دلیل استفاده از نخ پنبه با درصد بالا یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل بهار و تابستان است.

مانتو جلوباز کوتاه برای عید

البته مانتو جلو باز کوتاه را می‌توانید براحتی در بین مردم مشاهده کنید و همواره یکی از گزینه‌های انتخابی در بین خانم‌های شیک پوش می‌باشد. مانتو جلو باز کوتاه با رنگ سال 1402 را می‌توانید با شلوار مام فیت یا گشاد با یک شال سفید ست کنید.

مانتو رنگ سال 1402

مانتو رنگ سال 1402 مدل مانتو آستین پفی و گشاد

مانتو عروسکی دخترانه در رنگ های متنوع وارد بازار می‌شود.

ترفند های ست کردن مانتو رنگ سال 1402

شما می‌توانید مانتو رنگ سال 2023 سرخابی را براحتی با انواع شلوار جین و پارچه ای ست کنید.

مانتو رنگ سال 1402

همچنین رنگ بنفش در کنار طیف رنگی مانند قرمز، زرد، نارنجی، سفید، صورتی، طوسی و … فوق‌العاده خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار