|
|
کدخبر: ۱۰۰۸۵۱

نخست وزیر ترکیه، روز جمعه، اتهامات مطرح شده علیه فرزندش، در رابطه با رسوایی های مالی اخیر مقامات دولتی را قاطعانه رد کرد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،نخست وزیر ترکیه، روز جمعه، اتهامات مطرح شده علیه فرزندش، در رابطه با رسوایی های مالی اخیر مقامات دولتی را قاطعانه رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «رجب طیباردوغان» نخست وزیر ترکیه در یک سخنرانی در استانبول گفت: «به تازگی مخالفان هجمه ای افتراگونه علیه فرزندان من به راه انداخته اند، باید با صراحت بگویم اگر گفته شود یکی از فرزندان من در چنین مسائلی دست داشته اند، من آن را بلافاصله رد می کنم.»

بنا به اعلام رسانه های ترکیه، نام «بلال» پسر بزرگ اردوغان در فهرست ۳۰ نفری از مدیران شرکت ها و نمایندگان پارلمانی است که دادستان کل استانبول حکم بازداشت آنها را صادر کرده اما پلیس قضایی این احکام را اجرا نکرده است.

بلال اردوغان(۳۴ ساله) به سوء استفاده از قدرت از طریق «بنیاد خدمات برای جوانان و آموزش ترکیه» که ریاست آن را بر عهده دارد، متهم شده است.

«بکر بوزداغ» وزیر دادگستری ترکیه، روز جمعه، تأکید کرد هیچ حکم بازداشتی علیه پسر اردوغان صادر نشده است.

بوزداغ گفت: «می خواهم این اطمینان را بدهم که حکم بازداشت و یا توقیف بلال اردوغان صادر نشده است و گزارش ها درباره فرار وی از کشور و یا پنهان شدنش بی اساس است.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار