|
|
کدخبر: ۱۱۰۹

رحیمی:

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه پیشرفت‌های وسیعی در سطح استان کرمان و بخصوص در جنوب این استان در دولت احمدی نژاد شکل گرفته است به مردم این منطقه قول داد مشکلاتشان را به گوش رئیس‌جمهور برساند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد رضا رحیمی در جریان سفر به استان کرمان، پس از دیدار با خانواده شهدای روستای شیرینک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی شادمانی اشخاصی که صاحب مسکن مهر می‌شوند را مشاهده می کنیم احساس شعف به ما دست می دهد و خداوند را به دلیل آنکه توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز کشور حاصل شده است را شکر می نماییم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به افتتاح واحد مسکن مهر در استان خوزستان که در هفته گذشته انجام شد، تصریح کرد: جوانی در آن استان به هنگام دریافت کلید مسکن خود بسیار شادمان بود و می گفت که من و پدرم همواره مستاجر بوده ایم اما به لطف دولت دکتر احمدی نژاد امروز صاحب مسکن شده ام.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه روستای شیرینک در سال ۸۹ براثر زلزله متحمل خرابی ها و ویرانی های شدیدی شده بود، خاطر نشان کرد: امروز این روستا بازسازی شده و با امکاناتی که در آن وجود دارد، یکی از برترین روستاهای کشور است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: دولت نهم و دهم در مجموع دو میلیون و صدو بیست هزار واحد مسکن روستایی را تعهد کرده بود که امروز جشن اتمام ساخت یک میلیون و ششصد هزار واحد برپا شده و مابقی نیز که از پیشرفت فیزیکی هفتاد درصد برخوردار هستند بزودی تکمیل خواهند شد.

وی سپس در جمع شماری از مردم روستای شیرینک و شهرستان بردسیر حضور یافت و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

رحیمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به آنان اطمینان داد که مشکلاتشان را به گوش دکتر احمدی نژاد خواهد رساند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت خود را مکلف می داند به مشکلات شما رسیدگی کند، افزود: تلاش می کنیم راهی پیدا شود تا رضایت خاطر همه شما فراهم گردد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار