|
|
کدخبر: ۱۱۲۴

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره افراط و تفریط در دولت هاشمی، گفت: دولت هاشمی با دلار ۱۵۰ تومانی آمد و با دلار ۴۵۰ تومانی رفت و این مصداق افراط و تفریط است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، سیدمحمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به گفتمان اعتدال در دولت یازدهم، گفت: اعتدال از نظر بنده بستری است که مورد تایید عامه جامعه قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از اصلاح‌طلبان دولت نهم و دهم را مصداق افراط و تفریط می‌دانند، گفت: این افراد چون خودشان اعتدال را به شکلی که مورد نظرشان است تعریف می‌کنند، افراط و تفریط را نیز با تعریف خود می‌سنجند.

غرضی افزود: گروه‌های سیاسی اعتدال و افراط و تفریط را از نگاه خود تعریف می‌کنند، اما از نظر بنده اقدامی که مورد توجه بستر اجتماعی قرار گیرد و جامعه به آن اقبال داشته و آن را تایید کند، اعتدال است و اصل محسوب می‌شود، اما اگر اشخاص از خودشان تعریف‌هایی در این زمینه ارائه دهند، به نظرم مایه مباهات نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به مصداق‌های افراط و تفریط‌ در دولت‌های هاشمی و خاتمی نیز تصریح کرد: از نظر بنده دولت‌های صد سال گذشته افراط و تفریط را با یکدیگر داشتند؛ وقتی یک ریال در دوران مشروطه معادل یک دلار بوده و اکنون معادل ۳۵۰۰ تومان است، نتیجه عملکرد افراط و تفریطی دولت‌ها در صد سال گذشته است.

وی با بیان اینکه دیدگاه و سخن اشخاص نمی‌تواند مورد نظر ما در بحثاعتدال قرار گیرد، افزود: باید اقدامات گذشته را بررسی کرد و بر اساس آن، افراط و تفریط را تعریف کرد. اینکه دولت‌ها با یک موقعیت مناسب آمده‌اند، اما با موقعیت تورمی بدی رفته‌اند، نشانه وجود افراط و تفریط در اداره کشور بوده است.

غرضی درباره افراطی‌ترین اقدام دولت هاشمی نیز گفت: دولت هاشمی با دلار ۱۵۰ تومانی آمد و با دلار ۴۵۰ تومانی رفت و این مصداق افراط و تفریط است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم درباره فتنه ۸۸ نیز اضافه کرد: بنده جریان ۸۷ و ۸۸ را سیاسی نمی‌دانم و تعریف جداگانه‌ای در این زمینه قائل هستم که با نظر گروه‌های سیاسی یکی نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار