|
|
کدخبر: ۱۱۶۹۱۳

همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه فجر در مراسمی با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و سازمان انرژی اتمی، از خودروهای شهدای هسته‌ای رونمایی و از خانواده‌های شهدای سازمان انرژی اتمی تجلیل می‌شود.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، همزمان با دهه فجر در مراسمی با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و سازمان انرژی اتمی، از خودروهای شهدای هسته‌ای رونمایی و از خانواده‌های شهدای سازمان انرژی اتمی تجلیل می‌شود.

سردار جواد خضرایی مدیرعامل باغ موزهدفاع مقدسو ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام خبر فوق گفت: اندیشمندان شاهد و ایثارگر در راه پارسایی و پایداری آگاهانه و عاشقانه، اندیشه‌های ماندگار خود را در دفتر سرخ وفا با انتخابی بزرگ برای همه اعصار و نسل‌ها به یادگار گذاشتند و رشحات این امواج دریای بیکران الهی در ساحل حیات پر برکتشان بار دیگر ما را به ادامه راه پر افتخارشان فرا خوانده است.

وی افزود: به پاس صبوری مقتدرانه و بصیرت دین‌مدار خانواده‌های شهدای علمی، در مراسمی که در محل باغ موزه دفاع مقدس و با حضور تنی چند از مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود از تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازانسازمان انرژی اتمیایران تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار