|
|
کدخبر: ۱۲۲۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبدالله مهدیقلی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصو ب کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، با توجه به سوابق مدیریتی عبداله مهدیقلی در بخش‌های مختلف و مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد حسن نامی وی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

در متن حکم عبداله مهدیقلی آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتروزارتی، منصوب می‌نمایم.

امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و همچنین نصب العین قراردادن تقوای الهی، برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا نمائید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

عبداله مهدیقلی از سال‌های گذشته در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مشغول فعالیت بوده که می‌توان به سوابق او همچون مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان تهران، معاون توسعه مدیریت و هماهنگی امور پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار