|
|
کدخبر: ۱۲۳۴۴۰

تا آخرین قطره خون در راه تحقق فرامین و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،دانشجویاناتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در پی پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب به این اتحادیه دانشجویی، نامه‌ای را به مقام معظم رهبری نوشتند.

متن این نامه به این شرح است:

محضر مبارکرهبر معظم انقلابحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی

با سلام و تحیات

احتراماً ضمن آرزوی طول عمر و سلامتی حضرتعالی از درگاه خداوند متعال، مراتب سپاس و قدردانی خالصانه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور را در پاسخ به پیام روح‌افزا و امیدبخش حضرتعالی تقدیم می‌داریم.

ما دانشجویان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می‌‌داریم تا پای آخرین قطره خون در راه تحقق فرامین و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تمام عزم خود را جهت جامه عمل پوشاندن به مواردی که حضرتعالی در پیام مذکور فرمودید، به کار خواهیم بست.

دانشجویان عضو دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌‌های سراسر کشور، بر این باورند که تشکیلات دانشجویی مسلمان فدایی نهضت کبیر امام روح‌الله است و در راه رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) موظف است از جان و مال و آبرو و تشکیلات خود بگذرد؛ لکن معتقدیم سنجه اسلامی بودن یک تشکیلات و بقای آن به فدا کردن اصول و آرمان‌های تشکیلاتی در مسیر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

مجدد از اینکه دانشجویان عضو " انجمن اسلامی دانشجویان " را مورد ملاطفت و مرحمت خویش قرار دادید، سپاسگزاریم و شکر حضرت حق را به جا می‌آوریم.

عزت رهبر فرزانه انقلاب و اقتدار نظام اسلامی مستدام

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار