|
|
کدخبر: ۱۲۸۳

حسینیان:

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری دولت اصلاحات را افراطی‌ترین دولت دانست و خاطرنشان کرد: تمام رفتار اصلاح‌طلبان در طول ۸ سال اصلاحات مجموعه‌ای از افراط‌ها بود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تشریح معنای اعتدال در سیاست تصریح کرد: در سیاست مفهوم اعتدال به معنای پرهیز و جلوگیری از هرگونه تندروی و کندروی است و قرآن نیز در این زمینه می‌فرماید: " وجعلناکم امتا وسطا لتکونوا شهداء علی الناس " یعنی شما را امتی وسط و میانه‌رو قرار دادیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره افراط و تفریط‌های دولت‌های گذشته، اظهار داشت: همه دولت‌ها کم و کسری‌هایی داشته‌اند اما به نظر بنده دولت اصلاحات افراطی‌ترین دولت‌ها در مجموع بود. البته وقتی صحبت از دولت می‌کنیم منظورمان قوه مجریه و قوه‌ای که برآمده از قوه مجریه است، یعنی قوه مقننه هم شامل می‌شود.

حسینیان ادامه داد: در طول ۸ سال حاکمیت اصلاح‌طلبان در سرتاسر رفتار و منش آنها مجموعه‌ای از افراط‌ها و دوری و فاصله‌ گرفتن از تعادل بود. از جمله مجلس که باید راهگشای قوه مجریه باشد و به عنوان تفکر و اندیشه قوه مجریه عمل کند، در مقابل نظامی‌که همین افراد برخاسته از آن بودند، دست به تحصن زدند و عده‌ای از مسئولان دولتی و استانداران و بعضی از شخصیت‌ها و معاونان دولت استعفا دادند و یکسره در عرض ۸ سال، هر چند روز یک بار بحرانی را برای کشور ایجاد کردند و در آن ۸ سال واقعا رشد کشور متوقف شد و باز ایستاد.

وی با اشاره به اظهارات برخی از افراد رادیکال اصلاح‌طلب که خود را اهل اعتدال می‌دانند، گفت: این دولت و کسانی‌که ایجاد کننده چنین دولتی بودند، نمی‌توانند چنین ادعایی کنند که اهل تعادل و تعقل هستند، چرا که در ۸ سال دولت اصلاحات نشان دادند که اهل تعادل، تقوا و تدبیر نیستند، وگرنه هیچ دولت و حکومتی با چنین تندروی‌هایی تیشه به ریشه خودش نمی‌زند.

نماینده تهران در مجلس همچنین پیرامون فتنه ۸۸ افزود: این فتنه رویکرد دیگری از جریان اصلاح‌طلب بود که نشان داد نه پایبندی به قانون دارد و نه مصالح کشور و مصالح خود را در نظر می‌گیرد و اصلاحات در جریان فتنه ۸۸ میخی را بر تابوت خودش زد. البته به نظر بنده جریان اصلاحات در زمان ۸ سال حاکمیت‌اش منزوی شده بود و دیگر جایگاهی در بین مردم نداشت و در جریان فتنه نیز نشان دادند که این افراد حاضرند برای رسیدن به مقاصد و منافع شخصی‌شان کشور را به آتش بکشند و نظام را نابود کنند و خودشان را حتی در یک ورطه‌ای ساقط کردند که بعید می‌دانم تا سالیان سال بتوانند خودشان را نشان دهند و بروز و ظهوری داشته باشند.

حسینیان در خصوص تلاش جریان رادیکال اصلاحات برای نزدیک شدن و مصادره روحانی به نفع خود، خاطرنشان کرد: خیلی بعید می‌دانم که روحانی از سردمداران، مجریان و وابستگان فتنه کسی را عضو کابینه‌ خود کند و در واقع مطمئن هستیم که روحانی چنین اقدامی نمی‌کند و خود وی نیز می‌داند که در این صورت مجلس با جدیت در مقابل این اقدام می‌ایستد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار