|
|
کدخبر: ۱۳۲۶۱

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی

منابع خبری رژیم صهیونیستی از دیدارهای محرمانه مقامات اسرائیلی و کشورهای حاشیه خلیج فارس در اسرائیل برای هماهنگی اقداماتی علیه ایران خبر دادند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم به نقل از شبکه دو تلویزیون اسرائیل، اخیرا دیدارهای محرمانه میان مسئولان اسرائیلی و کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گرفت.
شبکه دو تلویزیون اسرائیل گزارش داد که این دیدارها برای هماهنگی اقداماتی علیه ایران صورت گرفته است.
این رسانه اسرائیلی خبر داد که مقامات بلندپایه کشورهای حاشیه خلیج فارس اخیرا وارد اسرائیل شدند.
این رسانه رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری از این دیدارها اشاره نکرده است اما به نظر می رسد این دیدارها به تلاش دو کشور آمریکا و ایران برای آب کردن یخ روابط دو کشور بر مربوط باشد.
عبدالعزیز ساقر، یک تحلیلگر مرکز مطالعات خلیج فارس در این باره گفت که شش کشور سلطنتی غنی از نفت نگرانی هایی درباره تغییرات چشم گیر اخیر در سیاست آمریکا در قبال ایران که خود را با مکالمه تلفنی باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا و حسن روحانی، رییس جمهور ایران نشان داد، هستند.
ساقر گفت که در حال حاضر " بی اعتمادی " بین کشورهای خلیج فارس و متحد آمریکایی شان به دلیل خودداری واشنگتن از حمله به سوریه وجود دارد.
تماس تلفنی دقیقه نودی رئیس جمهوری آمریکا با حسن روحانی گویی خواب را بر صهیونیست ها آشفته کرده است تا جایی که رسانه های صهیونیستی از بازداشت فردی که ادعا شده در حال جاسوسی برای ایران بوده است، خبر دادند، موضوعی که ۱۱ سپتامبر اتفاق افتاده و امروز رسانه ای شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که حسن روحانی مثل احمدی نژاد نیست اما در پرونده هسته ای ایران همانند وی عمل می کند.
وی همچنین تاکید کرد که ایران به طور مخفیانه رآکتور های هسته ای برای غنی سازی اورانیوم را ساخت و اگر ایران قصد دستیابی به سلاح های هسته ای را ندارد چرا به طور مخفیانه تاسیسات زیر زمینی را بنا کرد.
نتانیاهو گفت: اظهارات روحانی با عمل وی تفاوت دارد و ایران برنامه سلاح هسته ای را گسترش داده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران یک مشکل دارد و آن هم تحریم است و تنها راه برای جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح های هسته ای اعمال تحریم و تهدید نظامی است.
وی همچنین اعلام کرد که روحانی برای لغو تحریم ها فریب و جادو را در پیش گرفته است و می خواهد جهان را فریب دهد.
وی همچنین مدعی شد که ایران در ایجاد ناامنی در منطقه از جمله کشورهای لبنان، بحرین و یمن دست دارد.
نتانیاهو گفت: ایران موشک های بالستیک را با هدف حمل کلاهک هسته ای می سازد و اسرائیل هرگز اجازه نمی دهد که ایران سلاح هسته ای داشته باشد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تهران باید برنامه هسته ای خود را به طور کامل متوقف کند.
وی همچنین اعلام کرد که برای اولین در طول تاریخ تهدید تروریستی هسته ای خطری واضح و آشکار است و جامعه جهانی نباید به ایران اجازه دست یابی به سلاح های هسته ای را بدهند.
نتانیاهو در ادامه بار دیگر تاکید کرد که اسرائیل هرگز اجازه نمی دهد که ایران سلاح هسته ای داشته باشد حتی اگر به تنهایی مجبور به این کار شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار