|
|
کدخبر: ۱۴۳۱

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به موفقیت‌های ورزشی کشورمان در هفته‌های اخیر، از بازیکنان فوتبال و فوتسال کشورمان و همچنین والیبالیست‌ها به پاس این موفقیت‌ها قدردانی کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های ورزشی کشورمان در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: نمایندگان ملت تقدیر و تشکر خود را از تریبون‌ها و یا از طریق اطلاعیه‌ها، بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ جهانی یادآور شد: ما برای اولین بار توانستیم در این مسابقات در اولین حضور خود قهرمان و نائب قهرمان جهان را شکست دهیم که این جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت‌های ورزشی فراوانی در هفته‌های اخیر به دست آورده‌ایم، خاطرنشان کرد: در کنار والیبال، فوتسال بانوان و آقایان موفقیت‌هایی را به دست آوردند که بایستی از آنها نیز قدردانی کنیم اما اینکه مراسمی در این زمینه گرفته شود به نظر مجلس بستگی دارد.

صادقی اضافه کرد: تقدیر و تشکر از ورزشکاران ایرانی صورت خواهد گرفت اما اینکه به چه شیوه‌ای این تقدیر و تشکر انجام شود به نظر مجلس و هیئت رئیسه بستگی دارد؛ تصمیم‌گیری درباره شیوه تقدیر در اولین جلسه هیئت رئیسه در دوشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی یادآور شد: در نهایت برای همه موفقیت‌های ورزشی تصمیم واحدی گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار