|
|
کدخبر: ۱۴۵۵

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: روحانی از اصلاح‌طلبان معتدل در دولت یازدهم استفاده خواهد کرد، اما بدون شک اصلاح‌طلبان افراطی در دولت حسن روحانی جایگاهی ندارند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، همت بیک مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با بیان اینکه یکی از دوستان نزدیک ناطق نوری‌ در حال تهیه فهرست پیشنهادی کابینه یازدهم است، گفت: هادی زاده از دوستان نزدیک ناطق نوری، پس از تکمیل این فهرست آن را به وی ارائه خواهد داد و در صورت تائید ناطق، این فهرست پیشنهادی به رئیس جمهور منتخب ارائه خواهد شد.

وی افزود: نام بردن برخی از افراد در کابینه یازدهم گمانه‌زنی رسانه‌ای است و تا آنجایی که در جریان هستم، حضور هیچ فردی در کابینه یازدهم قطعی نشده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در ادامه گفت: در جلسه ای که ۱۵ ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد درباره چینش کابینه، نحوه ارتباط با دولت و دیدار با رئیس جمهور منتخب تصمیم گیری می‌کنیم. ضمن آنکه تا به امروز جامعه نمایندگان هیچ فهرستی پیشنهادی را به رئیس جمهور منتخب ارائه نکرده است، اما به احتمال زیاد بعد از این جلسه درباره چینش کابینه یازدهم اعلام موضع خواهد کرد.

بیک مرادی همچنین گفت: شنیده‌ام برخی از تشکل‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نظر پیشنهادی خود را در خصوص کابینه یازدهم اعلام کرده‌اند، اما باید دست رئیس جمهور منتخب را برای انتخاب وزرا و معاونین دولت آینده بازگذاشت.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج انتخابات برخی از تشکل‌ها و چهره‌ها در صدد برآمدند تا حسن روحانی را به نفع خود مصادره کنند، اظهارداشت: رئیس جمهور منتخب بعد از پیروزی بارها تبعیت خود از ولایت فقیه و قانون اساسی را اعلام کرد، از این رو این تشکل‌ها که اصلاح طلب نیز هستند نتوانستند و نمی‌توانند روحانی و دولت آینده را به نفع خود و جریان متبوعشان مصادره کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با بیان اینکه البته به احتمال بسیار زیاد روحانی در دولت آینده از اصلاح‌طلبان معتدل استفاده خواهد کرد، افزود: با شناختی که از روحانی پیدا کرده‌ام، می توانم بگویم وی از اصلاح طلبانی که نظام، رهبری و قانون اساسی را قبول داشته باشند در دولت یازدهم استفاده خواهد کرد، اما بدون شک اصلاح‌طلبان افراطی در دولت حسن روحانی جایگاهی ندارند و رئیس جمهور منتخب هم به آنها بها نخواهد داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار