|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۶۰

دقایقی پیش صورت گرفت

خبرنگاران داخلی و خارجی با حضور در منطقه زیارتی اروندکنار، به خیل عظیم زائران کاروان های راهیان نور پیوستند.

به گزارش خبرنگار اعزامیخبرگزاری فارس، کاروان رسانه ای که از صبح امروز جهت بازدید از مناطق زیارتی و عملیاتی جنوب کشور عازم خوزستان شده است دقایقی پیش با حضور در منطقه زیارتی اروندکنار، حضور پرشور و معنادار جوانان را در مقرّ عملیات والفجر۸ پوشش دادند.

بر اساس این گزارش خبرنگاران داخلی و خارجی با حضور در منطقه زیارتی اروندکنار با زائران این منطقه زیارتی گفت وگو کردند.

سرهنگ ناصر شیروانی مسئول منطقه زیراتی اروندکنار در گفت وگو با خبرنگار اعزامیخبرگزاری فارساز افزایش حضور زائران در این منطقه زیارتی نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش علاقه مندی جوانان به فرهنگ دفاع مقدس ما شاهد حضور گسترده نسل سوم و چهارم انقلاب در مناطق زیارتی جنوب هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه زیارتی اروند نسبت به دیگر مناطق زیارتی از جاذبه های زیادی برخوردار است، تصریح کرد: با همت نیروی دریایی سپاه زائران منطقه زیارتی اروند با حضور در این مکان می توانند توسط شناور سپاه بخش های مختلف فاو را با چشم غیرمسلح مشاهده کنند.

به گزارش فارس، اروندکنار که یکی از بخش های آبادان است، در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی این شهر واقع شده است؛ اروند رود نیز که یکی از بزرگترین رودهای جهان است از تصال دو رود دجله و فرات تشکیل می شود.

در منطقه زیارتی اروندرود عملیات برزگ والفجر۸ با رمز یا فاطمه زهرا(س) از تاریخ ۲۰/۱۱ / ۶۴ الی ۹/۲ / ۶۵ انجام شد و به موجب آن خسارت سنگینی به دشمن بعثی وارد شد.

شیروانی همچنین به امنیت مرز آبی ایران و عراق اشاره کرد و افزود: در منطقه مرزی اروند ما شاهد ثبات و امنیت کامل هستیم و البته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی کاملی را برای دفع هر نوع تهدیدی دارند البته امروز آن طرف رود اروند دولت دوست و برادر ما قرار دارد که این امر موجب ثبات در این منطقه مرزی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار