|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۷۰

روحانی در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور آذربایجان:

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور گفت: ایران و آذربایجان دارای روابط خوبی با یکدیگر هستند، اما ظرفیت های موجود برای گسترش روابط و افزایش همکاری های دو کشور فراوان است.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار " کمال الدین حیدراف " فرستاده ویژه رئیس جمهور آذربایجان با اشاره به وجود اراده جدی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خود از جمله آذربایجان، گفت: ایران و آذربایجان دو کشور همسایه و برادرند و دولت ایران خواهان روابطی در شأن دو ملت و دو کشور است.

وی افزود: ایران و آذربایجان دارای روابط خوبی با یکدیگر هستند، اما ظرفیت های موجود برای گسترش روابط و افزایش همکاری های دو کشور فراوان است.

" کمال الدین حیدراف " فرستاده ویژه رئیس جمهور آذربایجان نیز در این دیدار پس از تقدیم پیام کتبی " الهام علی اف " به روحانی، گفت: به طور قطع رویکرد و نگاه جنابعالی و رئیس جمهور آذربایجان به گسترش روابط تهران و باکو، هدف گذاری ها در ارتقای سطح مناسبات دوجانبه را تحقق خواهد بخشید.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور کشورش به ایران و با تأکید بر وجود ظرفیت های مناسب برای گسترش روابط فی مابین، تصریح کرد: شرایط مثبتی پس از روی کار آمدن دولت جدید در ایران فراهم شده که زمینه را برای گسترش همکاری های دوجانبه مساعد کرده و جمهوری آذربایجان هم مصمم است که از این شرایط استفاده کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار