|
|
کدخبر: ۱۴۵۸۹۸

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس درباره اسامی نمایندگانی که به عنوان غائبین نشست علنی روز گذشته علنی مجلس قرائت شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمنمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در دو شیفت کاری نشست علنی داشتند اما جلسه علنی بعد از ظهر به دلیل غیبت ۵۰ تن از وکلای ملت نیمه کاره به پایان رسید.

در جلسه روز گذشته، هیئت رئیسه مجلس اسامی غایبان ۵۰ نماینده را قرائت کرد و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی گفت به دلیل عدم حضور این برادران، جلسه علنی امروز مجلس که به موضوع مهمی اختصاص داشت، رسمیت نیافت و وقت ۱۸۱ تن از نمایندگان که در صحن علنی حاضر شده بودند تلف شد.

وی بر همین اساس گفته بود که مرخصی این نمایندگان قابل قبول نیست و باید از هیئت رئیسه اجازه می گرفتند همچنین این افراد باید از ملت ایران به دلیل عدم حضور خود در جلسه عذرخواهی کنند.

رئیس مجلس اما در ابتدای جلسه علنی صبح امروز مجلس، با اشاره به غائبین جلسه روز گذشته گفت: در جلسه بعد از ظهر دیروز از آنجا که یک جلسه فوق العاده بود، به یک باره تصمیم گرفتیم که این جلسه تشکیل شود، برخی از دوستان که از قبل مرخصی داشتند، نتوانستند در جلسه حاضر شوند لذا اسامی نمایندگانی که دیروز به عنوان غائبین خوانده شده، درست نبود چرا که از قبل مرخصی داشته و یا با وزیری برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه شان جلسه داشتند لذا این اصلاح باید صورت گیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین در ابتدای جلسه مجلس اسامی نمایندگان غائبین و تاخیرکننده صبح امروز را به شرح زیر اعلام کرد:

داریوش اسماعیلی نماینده سروستان، روح الله بیگی نماینده میاندوآب، روح الله حسینیان نماینده تهران، علی حکیمی نماینده رودبار، محمد دامادی نماینده ساری، دخیل عباس زارع زاده نماینده مهریز، سبحانی فر نماینده سبزوار، سعدون زاده نماینده آبادان، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان و ناصری نماینده بابل.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار