|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۰۶

بذرپاش در نطق میان دستور:

نماینده تهران در مجلس گفت: دولت با دوقطبی سازی ارتجاعی و کاذب قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات را دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در زمان معرفی کابینه، خطر کم تحرکی را گوشزد کردیم و گفتیم که این مسیر دولت را از تحقق شعارهایش بازمی دارد و دولت را به دولتی کم تحرک و ناکارآمد تبدیل می کند که به آن گوش داده نشد.

وی افزود: ماجرای برف شمال، قطعی گاز در شهرها و سبد کالا تنها نمونه کوچکی از قدرت اجرایی دولت در مهار مشکلات کشور است، هنوز هم دیر نشده و باید کاری کرد که دولت پویاتر و کارآمدتر باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: دولت با تقویت کابینه، صرف وقت بیشتر، دقت کافی در امور و حل و فصل مشکلات کشور همت کند نه اینکه با دوقطبی سازی ارتجاعی و کاذب در حوزه فرهنگ، سعی در مخفی کردن ضعف های خود در حوزه اقتصادی، اجرایی و معیشت مردم باشد، ماجرای صحبت های گاه و بی گاه وزیر فرهنگ و بعضا خود رئیس جمهور از این جنس است.

وی تصریح کرد: القای اینکه مشکلات فرهنگی کشور از مسیر برخی اقدامات مانند فیسبوک و آزادسازی ماهواره حل خواهد شد اقداماتی که حتی سردمداران غرب مانند اوباما نیز و مخرب بودن برخی استفاده ها از آنها اذعان دارند یا اظهارنظرهایی در این باره که هنرمند غیر ارزشی نداریم تصمیمات اباحه گرایانه در برخورد با محصولات فرهنگی از این جنس است.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار