|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۴۲

انبارلویی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی از موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) خواست که درباره موضوع تحریف نامه حاج احمد خمینی پاسخگو بوده و در این مسئله شفاف سازی کند.

محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبه عملکرد مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در سال های پس از رحلت ایشان اشاره کرد و گفت: مؤسسه تنظیم، حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) تاکنون خدمات زیادی از طریق انتشار مقالات، کتاب ها و نظارت بر پایان نامه های علمی که در حوزه امام شناسی و انقلاب شناسی به راه و خط امام ارائه کرده است، اما هر از چندگاهی اتفاقاتی می افتد که به شفاف سازی و روشنگری نیاز دارد.

وی افزود: بنده معتقدم که توضیحات مسئولین مرکز نشر آثار حضرت امام می تواند این ابهامات را برطرف کند.

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: امروز خبری درخبرگزاری تسنیمملاحظه کردم با این مضمون که نامه مهم مرحوم حاج سید احمد آقای خمینی تحریف شده است. بنده فقط در صورتی می توانم این را بپذیرم که مسئولین این مؤسسه در این رابطه پاسخ هایی برای رفع این ابهامات داشته باشند.

انبارلویی در ادامه اظهارداشت: یکی از گله هایی که مؤمنین و متدینین از این مؤسسه دارند این است که در دفاع از امام و خط امام و دستاوردهای علمی او در حوزه های مختلف واکنش های به هنگام داشته باشد.

**مؤسسه حفظ آثار امام واکنش های به هنگامی در دفاع از حیثیت امام نشان دهد

وی در همین زمینه افزود: موضوعی که در ۱۶ آذر ۸۸ اتفاق افتاد و دل ملت ایران را به درد آورد و در عاشورای ۸۸ نیز اتفاق افتاد و شعار علیه اصل ولایت فقیه سر داده شد، لازم بود که اولین نهادی که از باب دفاع از امام و حیثیت امام وارد معرکه شود، همین مؤسسه حفظ و نشر آثار امام باشد، اما متأسفانه واکنش به هنگامی از این مؤسسه ندیدیم.

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: شاید این مؤسسه برای خودش یک کارکردی تعریف کرده که این انتظاراتی که عرض کردم را خارج از کارکرد خودش می داند، به هر حال مردم از این مؤسسه انتظار دارند که همیشه در پاسداشت اندیشه امام جلودار باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار