|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۴۶

نبی حبیبی در گفت وگو با فارس:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نگرانی طرف غربی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران را یک بهانه خواند و گفت: گزارش احمد شهید مغرضانه و مبتنی بر اهداف سیاسی است.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن گزارش احمد شهید درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: دشمنی دنیای غرب با انقلاب اسلامی یک واقعیت است که از تفاوت میان ایدئولوژی اسلامی و ایدئولوژی لیبرال دموکراسی غربی ناشی می شود، بنابراین این امر یک سوتفاهم نیست که قابل برطرف شدن باشد و غرب با اساس نظام جمهوی اسلامی مشکل دارد.

وی نگرانی طرف غربی در زمینه نقض حقوق بشر در ایران را یک بهانه خواند و خاطرنشان کرد: اگر غربی ها واقعاً نگران نقض حقوق بشر در جهان هستند چرا از تجهیزات و سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی نگرانی به خود راه نمی دهند یا اوضاع کشوری مثل عربستان که قانون قرون وسطایی بر آن حاکم است برای آنان نگران کننده نیست، بنابراین نگرانی طرف غربی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران را یک بهانه است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نادرست بودن گزارش احمد شهید خاطرنشان کرد: گزارش احمد شهید درباره وضعیت حقوق بشر در ایران یک گزارش مغرضانه و مبتنی بر اهداف سیاسی است که غرب در تلاش است تا با هر بهانه ای ایران را زیر فشار قرار دهد در حالی که طرف غربی باید بداند این هجمه ها نمی توانند مسیر حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

نبی حبیبی در پایان با اشاره به لزوم پاسخ گویی دولت در زمینه اقدامات طرف غربی خاطرنشان کرد: دولت باید بدون ملاحظات غیرضروری و سیاسی پاسخ مناسبی را به این تبلیغاتی که علیه ایران انجام می شود بدهند تا طرف غربی به خود چنین اجازه ای ندهد که در امور داخلی ایران اظهار نظر کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار