|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۸۲

جعفری در نطق میان دستور:

نماینده بجنورد در مجلس با انتقاد از عضویت برخی از وزرای کابینه در فیس بوک گفت: باید به این سؤال پاسخ داده شود که چرا برخی وزرا به توئیتر و فیس بوک پناهنده می شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: همه گرفتاری های ما از سبک زندگی غیراسلامی و نبود سبک زندگی اجتماعی ماست.

وی وظیفه فرهیختگان حوزه و دانشگاه و متولیان فرهنگی کشور برای رفع دغدغه های رهبری و خبرگان در حوزه فرهنگ عمومی را سنگین توصیف کرد و افزود: تشکیل فرهنگ شورای قرآنی و اختصاص بودجه به آن و تسریع در تصویب قانون خانواده ضروری است.

نماینده بجنورد تحقق اقتصاد مقاومتی را ریشه در تغییر نگاه به فرهنگ و اقتصاد کشور دانست و خاطرنشان کرد: در قانون هدفمندسازی یارانه ها بر کاهش مصرف انرژی ت، کید شده، اما سیاست دولت تا این لحظه نامشخص است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار توجه ویژه به پیش دبستانی در مناطق محروم شد و تصریح کرد: مبارزه جدی با فساد را خواستارم و شورای عالی فضای مجازی وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اتخاذ شیوه های علمی در پرداخت ها به جای توزیع سبد کالا باید ملاک قرار گیرد.

جعفری با انتقاد از عضویت برخی از وزرای کابینه در فیس بوک گفت: باید به این سوال پاسخ داده شود که چرا برخی وزرا به توئیتر و فیس بوک پناهنده می شوند، ما از آمریکا و غرب به خدا پناه می بریم.

نماینده بجنورد در ادامه خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری و دولت قبل شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار