|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۲۸

متقی فر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه افرادی باید در موسسه آثار امام مسئولیت بگیرند که به اندیشه های ایشان اعتقاد داشته باشند، گفت: نسل حاضر و آینده انقلاب تحریف توسط موسسه امام(ره) را نمی پذیرند.

مجید متفی فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به افشای اسناد تحریف نامه مهم حاج احمد خمینی توسط مؤسسه تنظیم آثار امام(ره)، گفت: آثاری که از ایشان مانده چراغ راهی برای نسل های آینده است و کار نباید به جایی برسد که خیانت در امانت کنند و آثار امام و نزدیکان را تحریف و وارد بازی های سیاسی شوند.

وی با بیان اینکه موسسه نشر آثار نباید وارد جریانات و جناح بندی ها شود، افزود: وارد شدن در جناح بندی موجب بروز مشکلاتی در این موسسه می شود، ضمن اینکه بعضی از اشخاصی هم که در آن جا دیدگاهشان با امام(ره) مغایراست، نباید صاحب اختیار باشند. باید افرادی در این موسسه حضور داشته باشند که به امام و وصیت نامه ایشان ارادت و اعتقاد کامل داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، مجموعه آثار امام را اندیشه ناب انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: ما با این اندیشه ها انقلاب کرده و راه را ادامه دادیم و این آثار همچنین دست مایه نسل های آینده نیز هست، از این رو نباید در آن خیانت کرد.

نگرانی از حفظ آثار امام پس از فتنه ۸۸

متقی فر با اشاره به اینکه پس از فتنه ۸۸ برای دوستان امام نگرانی هایی پیرامون حفظ آثار ایشان بوجود آمده است، تاکیدکرد: بزرگترین جنایت تحریف اندیشه امام(ره) است و اگر اندیشه ها و آثار ایشان تحریف شود، گناهی نابخشودنی است و نسل های حاضر و آینده نیز از آن نخواهند گذشت.

وی خطاب به مسئولان و دست اندرکاران موسسه نشر و آثار امام(ره) تصریح کرد: آن ها باید توجه داشته باشندو ببنید در آن جا دارد چه اتفاقی می افتد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، خیانت و ایجاد چنین انحرافاتی در آثار امام را در حقیقت کمر بستن به قتل امام دانست و با بیان اینکه امام و تفکر ایشان در بین جوانان زنده است، گفت: از این رو تحریفات آثار ایشان بزرگترین خیانت به انقلاب و اسلام است.

متقی فر تاکید کرد: دور از انتظار است نزدیکان امام که در موسسه نشر آثار امام(ره) مسولیت دارند، این اتفاقات را تحمل کنند. به همین جهت امیدوارم عکس العمل نشان دهند و این موسسه مقدس بماند چرا که قبله اندیشه نسل حاضر و نسل های آینده است و نباید آدرس غلط را به نسل حاضر وآینده بدهند و نباید مردم را به گمراهی بکشانند.

وی با تاکید براینکه موسسه نشر آثار امام اصلا نباید خانوادگی باشد، چرا که تعلق به اسلام و انقلاب دارد، اظهارداشت: در آن جا باید آدم هایی مسولیت داشته باشند که امام را خانوادگی نبینند، امام را در انقلاب ببینند. موسسه آثار امام میراثخانوادگی و منزل مسکونی نیست که قسمتی از آن به هرکسی برسد، بلکه تعلق به اسلام و نظام دارد و اگر این ادامه پیدا کند موجب بروز عکس العمل هایی می شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امام مال همه مردم و حتی نسل های آینده است و مال شخصی نیست. اگر از خانواده امام فردی صالح است، باید در این موسسه مسئولیت بگیرد و اگر صلاحیت ندارد نباید حضور داشته باشد، نباید در این موسسه با امام دشمنی و با تفکر ایشان ستیزه جویی کرد، معتقدم موسسه نشر آثار امام باید همراه و ناشر تفکر ایشان باشند.

متقی فر تصریح کرد: نمی شود بعضی ها زیر سایه امام(ره) بزرگ شوند و بعد خیانت کنند. اگر اسم امام نباشد آن ها اصلا کسی نیستند، چرا که در پرتو عظمت امام ارزش و اعتبار پیدا کردند و باید بدانند اگر سایه پرمهر و رحمت از بالای سرشان کنار برود، دیگر کسی نیستند و اگر فردی از دین، تفکر و سیره امام کنار برود، یا به آن خیانت کند قطعا دوستداران امام او را حذف خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار