|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۴۰

در دومین روز از حضور در مناطق عملیاتی

کاروان خبرنگاران داخلی و خارجی در دومین روز از حضور در مناطق عملیاتی و زیارتی جنوب کشور از منطقه هویزه و طلائیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامیخبرگزاری فارس، کاروان رسانه ای متشکل از خبرنگاران داخلی و خارجی که از روز گذشته برای بازدید از مناطق عملیاتی و زیارتی جنوب کشور عازم خوزستان شده اند ظهر امروز(یکشنبه) از مقرّ شهدای هویزه بازدید کردند.

منطقه هویزه در آغاز جنگ تحمیلی از شمال و شرق به محاصره دشمن خارجی درآمد. در این مقرّ عملیاتی و زیارتی که گلزار شهدای هویزه نیز هست غرفه هایی چون نقد توافقنامه ژنو، تحلیل سیاسی و غرفه شهدای هسته ای به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) تشکیل که محل رجوع گسترده زائران شده است.

به گزارش فارس، کاروان رسانه ای بعد از هویزه عازم منطقه زیارتی و عملیاتی طلائیه شد و از حضور باشکوه کاروان های راهیان نور در این منطقه زیارتی بازدید کرد.

منطقه عملیاتی و زیارتی طلائیه در ۳۱/۶ / ۵۹ به اشغال دشمن درآمد و تا پایان جنگ تحمیلی در اختیار دشمن قرار داشت.

عملیات خیبر که با رمز «یا رسول الله» از تاریخ ۳/۱۲ / ۶۲ تا ۲۲/۱۲ / ۶۲ با هدف انهدام سپاه سوم عراق و تصرف جزایر مجنون انجام شد که منجر به آزادی هور و ۱۴۰کیلومتر مربع از جزایر مذکور و همچنین ۴۰کیلومتر مربع از خاک طلائیه شد.

خبرنگاران خارجی که از حضور پرشور جوانان در محل شهادت شهدای انقلاب اسلامی حیرت زده شده اند در گفت وگوهای متعددی با زائران درباره جنگ تحمیلی، اهداف انقلاب اسلامی، ومسائل مهم منطقه ای و بین المللی با زائران به گفت وگو پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار