|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۰۴

سجادی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: مماشاتی که بعضی از مسئولین موسسه نشر آثار حضرت امام در قبال مسائلی که پیش آمده در پیش گرفته اند، به نفع انقلاب، حضرت امام و آینده گفتمان انقلاب اسلامی نیست.

سیدکمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیمدر واکنش به تحریف نامه ای از مرحوم سید احمد خمینی توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، گفت: آثار حضرت امام به عنوان اسناد معتبر انقلاب اسلامی محسوب می شود و همان ویژگی هایی که حضرت امام در مورد آثارشان ذکر کرده اند، باید اجرا شود، به ویژه اینکه در آثار امام بسیاری از مطالب و به خصوص در بیانیه ها و سخنرانی های ایشان به صراحت گفته و نوشته شده و مشخص است.

وی افزود: مرزبندی های حضرت امام، مرزبندی هایی است که با اصول انقلاب، گفتمان انقلاب و ارزش های آن کاملا منطبق است، اما اینکه افرادی تفسیرها و تحلیل هایی داشته باشند و آرزوها و امیال خودشان را بر روی نظرات امام تحمیل کنند، به حضرت امام جفا کرده اند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در ادامه اظهار داشت: امام در مورد مسائل مختلف از نهضت آزادی گرفته تا مسائل لیبرال ها، غرب، جبهه ملی و سایر موارد، نظرش خیلی صریح بوده است؛ متأسفانه مؤسسه نشر آثار حضرت امام در بسیاری از مواردی که به حضرت امام توهین شده و افراد توهین روا داشته اند و یا سایر مواردی که سخنان امان(ره) و نزدیکان او را تحریف کرده اند، یا پاسخ نداده و سکوت اختیار کرده و یا پاسخ هایی داده که اگر پاسخ نمی داد، بهتر بود.

سجادی تأکید کرد: به اعتقاد بنده، زعمای قم باید فکری برای آینده مؤسسه نشر آثار حضرت امام بکنند؛ این رفتارها و اقدامات از سوی مؤسسه نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) با اخلاق، رفتار، سیره و روش او سازگاری ندارد. امام همه مواضعش را به روشنی در بیانیه ها، سخنرانی ها و اعلامیه ها بیان کرده است.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده کم همتی، کم کاری و مماشاتی که بعضی از مسئولین موسسه نشر آثار حضرت امام در قبال مسائلی که پیش آمده در پیش گرفته اند، به نفع انقلاب، حضرت امام و آینده گفتمان انقلاب اسلامی نیست که این روش ها باید اصلاح شود.

**مسئولین برای آینده مؤسسه نشر آثار امام(ره) فکری بکنند

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه برخی مسئولین مؤسسه نشر آثار حضرت امام(ره) رفتارشان را تصحیح و آنچه را نظر صریح و شفاف حضرت امام در مورد مسائل مختلف است، بیان کنند، گفت: این ها خودشان نباید توجیه برخی رفتارها را توجیه کنند و یا تفسیرهای غلط و انحرافی از موضوعات داشته باشند.

سجادی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد یا مسئولین مؤسسه و یا در سطحی مناسب در کشور که برای این موضوع اهلیت دارند، باید فکری برای آینده فعالیت نشر آثار حضرت امام داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار