|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۳۰

در جلسه هیئت رئیسه فراکسیون ورزش با لاریجانی مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: در جلسه اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس مجلس، لاریجانی بر ر حمایت دولت و مجلس از ورزش و کمیته ملی المپیک تأکید کرد.

بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبه نشست عصر امروز اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: در ابتدای این جلسه نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس گزارشی از وضعیت ورزش کشور در مورد خصوصی سازی هایی که باید در این زمینه صورت گیرد، ارائه کرد.

وی افزود: همچنین در بخش دیگری از این جلسه هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مورد نیازهای مجموعه ورزش کشور اعم از نیازهای مادی و معنوی و نیز لزوم حمایت های دولت و مجلس از آن توضیحاتی به رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ارائه کرد. همچنین رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه به برنامه های ورزش کشور در حوزه المپیک در سال آینده اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در ادامه اظهار داشت: همچنین در بخش دیگری از این جلسه مشحون نیز به عنوان یکی از اعضای کمیته ملی امپیک گزارشی از وضعیت ورزش کشور ارائه کرد.

نعمتی تأکید کرد: در ادامه این جلسه، رئیس مجلس در مورد حمایت های مجلس از ورزش و به خصوص ورزش پهلوانی سخنانی ایراد کرد. لاریجانی همچنین از رسانه ها به دلیل اینکه بعد از اتمام مسابقات ورزشی و در اوج خستگی ورزشکاران گفت وگوهایی با آن ها انجام می دهند و ممکن است آن ها پاسخ های مناسبی ندهند، گلایه کرد.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس همچنین در این جلسه به حمایت های مجلس از مجموعه کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت که دولت از این کمیته حمایت های لازم را انجام می دهد که به طور قطع مجلس نیز از آن حمایت می کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در پایان جلسه از اینکه کمیته ملی المپیک از دست سیاسیون خارج شده است، ابراز خشنودی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار