|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۸۵

سعیدی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه نامشروع خواندن دولت گذشته حرکت منسوخ و غوغاسالاری برای کنارزدن رقباست، گفت: حتی دولت بنی صدر هم نامشروع لقب داده نشد.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در واکنش به اقدام روزنامه اعتماد در نامشروع خواندن دولت گذشته اظهار داشت: این اقدامات حرکات سیاسی از نوع غوغا سالاری است چراکه به هر حال هیچ دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نامشروع نبوده است.

وی ادامه داد: با توجه به قانون اساسی کشور، تمامی انتخابات بدون خدشه و با نظارت شورای نگهبان، حضور مردم و با اجرای برنامه های انتخابات توسط ستاد انتخابات وزارت کشور انجام گرفته است و تمام انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری مسیر قانونی خود را طی کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه به کارگیری چنین واژه هایی از طرف برخی افراد جز سبک کردن خودشان در مقابل مردم و خود شیرینی در مقابل بیگانگان هیچ بار دیگری ندارد، گفت: نباید از این روش ها و شیوه ها برای برداشتن رقیب از سر راه استفاده شود و این افراد با این نوع حرکات و روش ها می خواهند در مقابل رقیب عرض اندام کنند.

سعیدی با بیان اینکه اصلاح طلبان حتی در جلسات خصوصی خود به این موضوع معترفند که انتخابات سال ۸۸ درست و صحیح بوده است، تأکید کرد: هر رژیمی که بدون رعایت حق و حقوق مردم و بدون رأی مردم، از طریق کودتا و روش های غیرقانونی سر کار بیاید نامشروع خوانده می شود ولی ما معتقدیم که در جمهوری اسلامی ایران تمامی انتخابات انجام شده، مشروعیت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حتی در دوره ای که بنی صدر ریاست جمهوری را برعهده داشت به صورت قانونی بر سر کار آمده بود ولی بعدا خیانتش مشخص و منحل شد. یعنی در دوره بنی صدر از چنین واژه ای استفاده نشد چرا که در نظام جمهوری اسلامی دستگاه های قانونی نظام انتخابات را برگزار کردند و هر کس در انتخابات پیروز شده و ولی فقیه حکم او را امضا کرده باشد، مشروع است و هیچ کس نمی تواند بگوید که نامشروع است مگر اینکه با نظام و ولایت فقیه مشکل داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار