|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۳۷

حجت الاسلام موسو ی نژاد در گفت و گو با فارس:

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید از کسانی که دارای اغراض سیاسی هستند و از امام و بیت امام و سخنان امام به نفع خود استفاده می کنند، پاک شود.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به تحریفات صورت گرفته در برخی آثار امام خمینی(ره) در مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره)، گفت: متأسفانه کسانی که به دنبال منافع فردی و حزبی خود هستند در این مجموعه نفوذ کرده اند و به جای اینکه از ایجاد هرگونه تغییر در آثار امام توسط برخی افراد جلوگیری کنند، خود دست به تغییر این آثار می زنند.

وی ادامه داد: این افراد نباید امام(ره) را در جهت منافع شوم خود خرج کنند، امام(ره) شخصیت جامع و کاملیست که نباید به سمت منافع حزبی و گروهی برده شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید از کسانی که دارای اغراض سیاسی هستند و از امام و بیت امام و سخنان امام به نفع خود استفاده می کنند، پاک شود. این امر بیشتر متوجه شخص سیدحسن خمینی است که باید بیش از هر فرد دیگری نسبت به این موضوع دلسوزتر باشد و به برخی افراد اجازه ندهد که آثار و سخنان امام را تحریف کنند.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که برخی افراد برای توجیه اهداف و رفتارهای غلط خود سخنان امام را تحریف می کنند و یا مطالبی را منتشر کرده و مطالب منتشره را به امام نسبت می دهند و از آنجایی که به جایگاه امام در میان مردم واقف هستند از این طریق نسبت به اشائه این سخنان مبادرت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار