|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۴۶

حاجی به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کمیته ای از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اهانت به خبرنگار رسانه ملی در استان اصفهان در جریان سفر " اشتون " اعزام می شود.

حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اهانت صورت گرفته به یکی از خبرنگاران رسانه ملی در جریان سفر " کاترین اشتون " به استان اصفهان، گفت: در راستای اهانت صورت گرفته توسط یکی از افراد تیم حفاظت از خانم " اشتون " و هیئت همراهش در جریان سفر به استان اصفهان، مذاکراتی را با حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام داده ام.

وی افزود: در صحبتی که با نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتم، شکایت خود را در این رابطه به این کمیسیون ارائه کردم و قرار شد که کمیته ای از سوی این کمیسیون در اولین فرصت به استان اصفهان اعزان شود و موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه اظهارداشت: بنده پیش از شکایت در مورد این اتفاق و اهانتی که به خبرنگار رسانه ملی در استان اصفهان شده است، در ابتدا قصد داشتم طرح سؤال از وزیر کشور را مطرح کنم، اما با صحبت هایی که با حقیقت پور داشتم، قرار شد که ابتدا کمیته ای به استان اعزام شود.

حاجی ضمن عذرخواهی از تمامی اصحاب رسانه به دلیل اتفاق پیش آمده، خاطر نشان کرد: بنده تا نهایی شدن علت و یا علل این موضوع، آن را پیگیری می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار