|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۹۱

" بسیج نمایشگاه حقوق بشر اروپایی برگزار می کند "

خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سال آینده نمایشگاه نقض حقوق بشر دولت های اروپایی را برگزار خواهیم کرد، گفت: تریبون می دهیم تا اگر سیاستمداران اروپایی توانستند، از اقدامات ضدحقوق بشری خود دفاع کنند.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که بعد از اهدای جایزه باروت خیس به خانم کاترین اشتون و خانم کرون برگ در جشنواره رهاورد سرزمنی های نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر سخن می گفت، با عرض و سلام و احترام به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی گفت: خط سرخ شهادت همواره رسواگر نفاق بوده است و شهدای ما با خون خود نفاق دشمنان را رسوا کرده اند.

وی با بیان اینکه خون سرخ شهدا پرده از تزویر و ریای جهان خواران مستکبر برداشت، تصریح کرد: امروز مردم ما و زائران راهیان نور با اهدای جایزه باروت خیس به رسواهای زمان، هدیه ای را به بشریت اهداء کردند.

نقدی با تأکید بر اینکه چهره ریاکارانه تزویر دشمنان ملت ایران در مقابل شهدا فرو ریخته است، خاطرنشان کرد: آنها بعد از مقاومت شهدا کم آورده اند و برای متوقف کردن انقلاب اسلامی دست به اقدامات تروریستی زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دیالمه و ۱۷هزار شهید ترور گفت که شهدای ترور مدعیان جهانی را رسوا کردند.

وی افزود: شهدای ما در مقابل زیاده خواهی ها و تزویر دشمن صف آرایی کردند و مردانی چون شهید کاوه که پدرش در این ایام به او پیوست و زنانی چون فوزیه شیردل که در پاوه حماسه آفریدند، موجب شکست دشمن شدند.

سردار نقدی در ادامه به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر اشاره کرد و گفت: این خانم اشتون که نماینده درباری رژیم سلطنتی در اتحادیه اروپاست به جای پاسخگویی به اعمال ضد حقوق بشری انگلیس و دیگر دول اروپایی، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند و از حقوق بشر حرف می زند که از طنزهای روزگار است.

وی با بیان اینکه دول اروپایی پرونده سیاهی در بحثحقوق بشر دارند، خاطرنشان کرد: کشتار سیاه پوستان و برخوردهای غیرانسانی با ملت ها حاصل رفتار دول اروپایی است؛ هرکجا کشتاری وجود دارد رد پای دول اروپایی و از جمله رژیم استعماری انگلیس به چشم می خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ جهانی اول خاطرنشان کرد: سؤال ما این است که چه کسی یا کسانی جنگ جهانی اول را به راه انداختند و موجب کشته شدن ۷۰میلیون انسان شدند.

نقدی در ادامه به موارد دیگری از نقض حقوق بشر توسط دول اروپایی اشاره کرد و درباره اهدای جایزه باروت خیس توسط زائران راهیان نور به کاترین اشتون و کرونبرگ، گفت: مردم و زائران راهیان نور این جایزه را به آنها دادند تا بگویند باروت شما نم کشیده است و کاری نمی توانید بکنید اما مسئله به اینجا ختم نخواهد شد و ما در سال ۹۳ نمایشگاه بزرگ نقض حقوق بشر توسط دول اروپایی را برپا خواهیم کرد و از هم اکنون که سال ۹۲ است به سران اتحادیه اروپا، سیاست مداران اروپایی و به با استعدادترین و رسانه های اروپایی می گوییم که ما آماده ایم تریبون در اختیارتان قرار بدهیم تا در این نمایشگاه اگر توانستید از حقوق بشر خود دفاع کنید.

وی با بیان اینکه آمریکا و دول اروپایی به حقوق بشر هیچ احترامی قائل نیستند اما در عین حال وقتی خون از بینی یک مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران می آید پشت تریبون ها صف می بندند تا ایران را محکوم کنند، افزود: ما به شما می گوییم به جای اطاعت از طاغوت از خدا اطاعت کنید. ما می گوییم ظلم نکنید، کشتار نکنید ما حرفمان همین است.

نقدی در ادامه به کشتار مسلمانان در فلسطین اشاره کرد و افزود: امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد و امروز هم ما می گوییم که راه شهدای ما در شلمچه به پایان نرسیده است و نه تنها ملت مسلمان ایران بلکه تمام ملت های آزاده آماده اند این راه را ادامه بدهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تأکید بر استمرار راه شهدا توسط نسل های آتی انقلاب گفت: جوانان ما راه شهدا را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار