|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۳۶

لاریجانی در آخرین جلسه مجلس سال:

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک سال جدید به نمایندگان در ارزیابی عملکرد مجلس در سال ۹۲ گفت: مجلس در سال ۹۲ برای حمایت دولت در راستای منافع ملی با رای اعتماد به وزیران پیشنهادی و تصویب لایحه بودجه همت به خرج داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به علت ملاقات خارجی که داشت و ناچار به ترک صحن علنی بود، پیشاپیش عید نوروز را به نمایندگان تبریک گفت و اظهار داشت: در این هفته سه جلسه متمرکز برگزار شد و عملا کار بزرگی بر دوش نمایندگان گذاشتیم، لذا سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی نخواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان ادامه داد: ممکن است تا سال آینده شما را نبینم به همین دلیل پیشاپیش سال نو را به همه همکاران تبریک می گویم و آرزوی توفیق برای همه دوستان می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در سال گذشته همت بزرگی به خرج داد که پس از حماسه سیاسی و انتخابات نهایت حمایت را از دولت جدید کرد.

وی ادامه داد: در اولین گام پس از معرفی وزرا با بررسی و کاوش دقیق رای اعتماد به وزرا انجام شد که رویکرد حمایتی مجلس در رای اعتماد به وزرا کاملا مشهود بود.

وی با بیان اینکه رای اعتماد به وزرا گام مهمی بود که مجلس کمک کرد دولت به طور کامل مستقر شود، اظهار داشت: کاملا مشهود است که مجلس در حمایت از دولت رویکرد دقیقی را بر اساس منافع ملی کشور دنبال می کند که گام بعدی در این خصوص تصویب لایحه بودجه بود که وقت زیادی را از مجلس گرفت.

لاریجانی اظهار داشت: مجلس همه تلاش خود را مبذول داشت تا قانون بودجه ۹۳ با رویکرد حمایت از تولید به تصویب برسد.

وی با اشاره به تلاش مجلس برای صیانت از حقوق ملت گفت: مجلس در سال ۹۲ کار مهم و مستمری در صیانت از حقوق ملت ایران مخصوصا در مقابل گردن کلفت های بین المللی داشت که با موضع گیری ها و نطق های نمایندگان از حقوق ملت ایران صیانت شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در سال ۹۳ با پشتکار بیشتری سیاست اقتصاد مقاومتی را نصب العین فعالیت های خود قرار خواهند داد.

لاریجانی در پایان با آرزوی توفیق برای همه نمایندگان در سال ۹۳ ابراز امیدواری کرد که سفرهای نمایندگان با سلامت همراه باشد.

وی ادامه داد: اگر گاهی مجبور بودیم در اداره مجلس سخت گیری کنیم عذرخواهی میکنم چون باید کار جلو می رفت، لذا اگر بدی از ما دیدید بگذرید چون گذشت از بزرگان پسندیده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار