|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۷۲

گروسی در نطق میان دستور:

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی حجت را بر همگان تمام کردند و وظیفه سران قوا و مسئولان مربوطه این است که راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تبیین و اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حسین گروسی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: اگر امروز دولت با دیپلماسی فعال و نیز مجلس با دیپلماسی پارلمانی اجماع جهانی شکل گرفته توسط صهیونیست ها بر علیه ایران اسلامی را با عقلانیت و منطق به نفع کشورمان رقم می زنند به یقین این موفقیت ها را مرهون ۳۵ سال مقاومت و همراهی ملت بزرگ و انقلابی ایران عزیز می دانیم.

وی افزود: دشمنان ملت و ایران اسلامی و کسانی که امروز دم از حقوق بشر می زنند مثل اینکه فراموش کرده اند بعد از انقلاب اسلامی تروریست ها را در ایران حمایت و جنگ ۸ ساله را به مردم با فرهنگ ایران تحمیل و ده ها قطعنامه و تحریم را طی دو دهه تهاجم فرهنگی برای شکست و انحراف انقلاب اسلامی طراحی کرده اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: اما وقتی مردم از این فتنه ها و توطئه ها سرافراز و موفق بیرون آمدند تحریم های شدید اقتصادی را به بهانه های واهی تحمیل کردند غافل از اینکه رهبر هوشمند انقلاب از ۶ سال قبل فتنه بدخواهان پیش بینی و سال ها را متناسب با دسیسه های دشمنان نامگذاری کردند و در نهایت با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی حجت را برای دولت، مجلس و مردم تمام کردند.

گروسی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سران قوا، وزرا و سازمان های اقتصادی این است که راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند و در سال ۹۳ به نحو شایسته اجرایی شده و تولیدات ملی، تقویت و حمایت شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت دیپلماسی ورزشی در کنار دیپلماسی پارلمانی از وزیر ورزش می خواهم با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی فوتبال در برزیل و بازی های آسیایی در کره جنوبی برگزار می شود، مقدمات لازم برای پیروزی مقتدرانه ورزشکاران در عرصه های بین المللی و حفظ رتبه های قبلی آسیایی و المپیک را فراهم کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار