|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۰۷

فروغی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها گفت: مجلس باید خط تولی امور مربوط به امام را به جمعی متشکل از معتمدین نظام و بزرگان انقلاب سپارد تا از انحصار یک گروه خاص خارج شود.

علی فروغی قائم مقام بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها با اشاره به تحریف صورت گرفته در نامه حاج احمد خمینی به آیت الله پسندیده در خصوص نهضت آزادی گفت: بعد از رحلت امام افرادی وارد موسسه تنظیم شدند که اساسا با خط امام فاصله داشتند.

وی افزود: پرونده ای منتشر کردیم از افرادی که با گروه جبهه ملی، بیت آقای منتظری و گروههای دیگر مخالف امام در دوران حیات ایشان ارتباط داشتند و برخی هنوز دارند و پاتوق اصلی آنها موسسه تنظیم است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: وقتی جلسات سیاسی اصلاح طلبان و افراد ضد انقلاب و فتنه گر در موسسه تنظیم برگزار می شود، طبیعتا برای توجیه این مسائل و نگاه یک سویه همراه با انحرافشان نسبت به اندیشه های حضرت امام(ره) ناچارند دست به تحریف بزنند.

موسسه تنظیم مدتهاست که اعتبارش را نسبت به خط امام از دست داده است

فروغی یادآور شد: معتقدیم موسسه تنظیم مدتهاست که اعتبارش را نسبت به خط امام از دست داده است.

قائم مقام بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها افزود: وقتی پسر آقای سید حسن خمینی در فیس بوک خودش از فتنه گران حمایت می کند یا وقتی نعیما اشراقی در کشورهای دیگر با حجاب غیر اسلامی حضور پیدا می کند و مادرش هم از او حمایت می کند و به راحتی این مساله را تحریف می کند، طبیعی است که باید در این فضا این مسائل ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی باید خط تولی امور مربوط به امام را به یک جمع متشکل از معتمدین نظام و بزرگان انقلاب سپارد تا از انحصار یک گروه خاص خارج شود، اگر این اتفاق بیفتد انشاءالله شاهد این اتفاقات دیگر نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار