|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۰۷

خبرگزاری تسنیم روزنامه آرمان(نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی) انتقادهای صورت گرفته نسبت به تحریف نامه مهم یادگار امام(ره) توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) انتقاد کرد و " تحریف " توسط موسسه تنظیم ونشر آثار امام را " مرسوم و متداول " خواند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پیرو خبر روز گذشتهخبرگزاری تسنیمدرباره تحریف نامه مهم حاج احمد خمینی یادگار امام(ره) به آیت الله پسندیده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)، روزنامه آرمان در شماره امروز خود از این خبر و واکنش های شخصیت های سیاسی نسبت به این تحریف، انتقاد کرد.

روزنامه آرمان در شماره امروز خود ذیل تیتر یک " شیپور دوقلوهای رسانه ای علیه موسسه امام(ره) "، نوشت که رسانه های اصولگرا در این باره از " هیچ " خبر ساخته اند.
این روزنامه همچنین با غیرمهم شمردن چنین تحریفی توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نوشته است " موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در عدم انتشار بخشی از جملات نامه سید احمد خمینی به آیت ا… پسندیده که پیرامون نهضت آزادی بوده، بطور قطع به یقین بر اساس مقتضیات روز و ملاحظات سیاسی و اجتماعی دست به چنین کاری زده است! "

روزنامه آرمان همچنین می نویسد که چنین تحریفی، " اقدامی متعارف " است.

با این حال روزنامه آرمان که دانسته یا نادانسته چنین تحریفانی توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام را " اقدامی متعارف " خوانده، توضیح نداده است که اگر موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) درباره گفته ها و نوشته های حضرت امام(ره) و یادگار ایشان حاج سید احمد خمینی، هر بار بنا به مصلحتی که از پیش خود می اندیشد نسبت به حذف بخش هایی از نوشته ها و گفته ها اقدام کند، دوستداران امام و یادگار ایشان و همچنین ملت های مسلمان سراسر جهان که بخش عظیمی از آنان دلسپرده راه و مشی امام هستند، چگونه می توانند به این گفته ها و نوشته های منتشره توسط این موسسه اعتماد کنند.

به گزارش تسنیم، اصطلاح " اقدام متعارف " که روزنامه آرمان درباره تحریف صورت گرفته توسط موسسه مذکور، به کار برده است، به اقدامی گفته می شود که " معمول "، " مرسوم " و " متداول " است. لذا این روزنامه نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی به طور تلویحی اینگونه عنوان کرده است که چنین تحریفات و حذفیاتی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدامی مرسوم و متداول بوده است!
پی نوشت:
معنای " متعارف " در لغت نامه دهخدا:(مُ تَ رِ یا رَ)[ع.](اِفا.) ۱ – مرسوم، معمول، متداول. ۲ – شناخته شده

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار