|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۵۶

آیت الله خاتمی در همایش بصیرتی مردمی:

آیت الله سیداحمد خاتمی با بیان اینکه دولت های غربی به ویژه آمریکا بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر هستند گفت: این ها بعد از اینکه در قضیه هسته ای به اهدافشان رسیدند، دنبال گشودن جبهه دیگری در دنیا علیه نظام اسلامی هستند.

به گزارشخبرگزاری فارساز رابر، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در همایش بصیرتی مردمی در محل حسینیه جامع رابر با تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز دخت نبی اکرم(ص) با اشاره به جمله زیبای مقام معظم رهبری در مورد شهدای شهرستان رابر و گنجان اظهار داشت: مردمی که طی ۳۵ سال پرچم انقلاب را در اهتزاز نگه داشتند و تا انقلاب حضرت مهدی(عج) در صحنه می مانند، امید ولایت و شایسته تکریم و ادب هستند.

وی با اشاره به زندگی خانوادگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: زندگی این دو اسوه عالم از آغاز تا پایان زندگی قدم به قدم درس است.

خاتمی از گرمی و صفای خانواده به عنوان عنصر نایاب قرن یا به تعبیر دیگر عنصر کمیاب غرب یاد کرد و ابراز داشت: هر چه زندگی ها از زندگی علی(ع) و فاطمه زهرا(س) فاصله بگیرد و با ادبیات و فرهنگ غرب نزدیک شود، بنیان خانواده ها رو به سستی می رود.

وی ماهواره ها را عامل دین زدایی، اخلاق زدایی و متلاشی کردن خانواده ها دانست و افزود: غربی ها با بالا بردن آنتن ماهواره ها شرفشان را به تاراج دادند و اینک می خواهند با برنامه های هدفمندی دین و اخلاق نظام اسلامی را هدف قرار دهند.

امام جمعه موقت تهران ولایت را محور اعتدال دانست و اظهار داشت: بشریت روزی به سامان می رسد که ولی حق بر جهان حاکم شود و اگر مسئولان نظام در صدر ولایت باشند، محترم هستند و بدانند اگر کمترین زاویه ای از ولایت بگیرند از چشم مردم خواهند افتاد.

وی گفت: هویت و دین خودتان را حفظ کنید، زیرا فاطمه(س) به ما یاد داد که در موج باطل و جو باطل قرار نگیریم و از ولی فقیه خود پیروی کنیم.

خاتمی بیان داشت: خط ولایت تلاش در مسیر سازنده است و این خط، مرز نگهداشتن با بیگانگان نیز هست و اگر در سال ۸۸ مردم سفره فتنه گران را جمع کردند، امروز به کار گرفتن فتنه گران در هر پست و مقامی را قبول نمی کنند و رهبری معظم نیز بیش از ۲۰۰ بار از فتنه و فتنه گران گفته و مسئله را برای همگان روشن کرده اند.

وی افزود: به همان اندازه که ما به دولت خودمان اعتماد داریم به همان اندازه به دولت های غربی و قدرت های شش گانه بدبین هستیم.

خاتمی گفت: بدبینی ما به غربی ها به ویژه آمریکا شعاری نیست، بلکه منطقی است و پرونده غربی ها به ویژه آمریکا در رابطه با جهان اسلام روشن است.

وی خاطرنشان کرد: دولت های غربی به ویژه آمریکا بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر هستند به چه دلیل باید اجازه بدهیم هیئت های اروپایی با افراد مسئله داری مانند محکومان فتنه ۸۸ دیدار کنند و چهره مشعشع نظام جمهوری اسلامی را به اسم دفاع از حقوق بشر تخریب کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: این ها بعد از اینکه در قضیه هسته ای به اهدافشان رسیدند و بهانه دیگری علیه ما ندارند، دنبال گشودن جبهه دیگری در دنیا علیه نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام / ۲۴۴۶ / صا۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار