|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۵۹

آقاتهرانی در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم امید داشتن به ارتباط با خارج راه حل مشکلات نیست و دولت باید باور کند مردم توانایی حل مشکلات را دارند.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در حاشیه دومین یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید شهرستان سرپل ذهاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرپل ذهاب اظهار داشت: ولایی و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر بوده و این وجه تمایز برتری آن نسبت به سایر حکومت هاست.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مسئولان برای نگه داشتن مردم باید راست بگویند و صادق باشند و بدانند راست نگفتن به مردم خیانت به اسلام است.

وی با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در کشور درست اعمال شوند، خاطرنشان کرد: اجرای صحیح سیاست های اقتصادی توسط مسئولان اوضاع اقتصادی کشور را به سمت شکوفایی بیش از پیش سوق می دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دولت باید باور کند مردم توانایی حل مشکلات را دارند، افزود: دولت باید پای اجرا و عمل کردن به سیاست های اقتصاد مقاومتی بایستد، چراکه در این سیاست ها نیازهای اولیه مردم به راحتی تامین می شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مسئولان دولتی باید بدانند چشم امید داشتن به ارتباط با خارج راه حل مشکلات نیست، چراکه پیشرفت و عزت این کشور بر اثر مقاومت و روی پای خود ایستادن به دست آمده است.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ملت ایران همواره در تمامی عرصه ها به نظام اسلام و ولایت وفادار بوده و برای ارزش ها و آرمان های امام و شهدا و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری ارزش قائلند.

انتهای پیام / ۲۷۰۰ / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار