|
|
کدخبر: ۱۴۷۰۳۸

جزئیات دیدار نمایندگان سمنان با رئیس جمهور در گفتگو تسنیم با خسروی /

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم سمنان در مجلس جزئیات دیدار رئیس جمهور با نمایندگان این استان را تشریح کرد.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان سمنان با رئیس جمهور اظهار داشت: آقای روحانی در خصوص استان سمنان اعلام کرد که این استان یک استان ترانزیتی است و بر عدم خام فروشی مواد معدنی و اصلاح سیستم بانکی کشور تأکید داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور گفت که باید اختلافات را کنار بگذاریم و به مسائل اصلی کشور برسیم و اعلام کرد که با توجه به رشد اقتصادی منفی، تلاش می کنیم به رشد اقتصادی ۳ درصدی برسیم همچنین بر جذب سرمایه گذاری و استفاده از فناوری های نو تأکید داشت و می گفت که باید متحد شویم تا انرژی همدیگر را تلف نکنیم.

نماینده مردم سمنان در مجلس افزود: حجت الاسلام روحانی در خصوص پیشرفت های بخش های مختلف که توسط دولت صورت گرفته بود، خصوصا کنترل تورم مطالبی مطرح کرده و نرخ تورم در امسال و سال گذشته را مقایسه کرده و گفت که سال گذشته در بهمن ماه ۵ درصد تورم داشتیم اما امسال ۰.۵ درصد تورم داریم. همچنین از طرف نمایندگان سمنان عمده مشکلات مانند کمبود آب خصوصا انتقال آب دریای خزر و خشکسالی در استان مطرح شد.

خسروی افزود: رئیس جمهور تأکید کرد که باید برای حل خشکسالی استان سمنان اقداماتی انجام دهیم چرا که در کشور ما امسال در مباحثنزولات و بارندگی، استان سمنان آخرین استان بود و رئیس جمهور تأکید کرد که به دلیل اینکه در این زمینه به عشایر ضربه خورده است باید هرچه سریعتر در بخش خشکسالی به استان سمنان کمک شده و به صورت ویژه این موضوع بررسی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار