|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۱۷

شکایت از نبویان در هیأت نظارت بر نمایندگان بررسی می شود

شکایت دبیرخانه شورای امنیت از نماینده تهران در حالی قرار است در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود که این نماینده با گلایه از دولت، گفت: گویا اعتقادی به آزادی بیان ندارید.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، از بررسی شکایت شورای عالی امنیت ملی از وی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

نبویان از زمان برگزاری جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که قرار است زمان برگزاری جلسه را به من اطلاع دهد.

وی با بیان اینکه این شکایت مربوط به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است، تصریح کرد: البته این شکایت جای گله دارد آن هم وقتی در دولتی شکایت صورت می گیرد که رئیس جمهور ۲ بار در دانشگا ه ها از فضای امنیتی دوره گذشته گلایه می کند.

نبویان با اشاره به اینکه اکنون به شدت منتقدین تحت فشار هستند و با آنها برخورد می کنند، اظهار داشت: چنین مباحثی نشان می دهد که این افراد اصلا اعتقادی به آزادی بیان ندارند و آزادی بیان تا حدی خوب است که به نفع آنها باشد اما گر به آنها انتقادی شود دیگر آزادی معنایی ندارد.

به گزارش فارس، محمود نبویان طی سخنانی در چند دانشگاه کشور به نقد حقوقی توافق نامه ژنو پرداخته بود که بر همین اساس، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از وی شکایت کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار