|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۵۳

واکنش یک نماینده مجلس به خبر توقیف هفته نامه ۹ دی در گفت وگو با تسنیم /

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آقای روحانی حرف از دژهای پولادین می زند، اما کاش بدانند که دژهای پولادین را رسانه های همسو با دولت دارند، نه رسانه های منتقد.

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، در واکنش به خبر توقیف نشریه ۹ دی و تذکر به رسانه های منتقد از سوی دولت، اظهار داشت: نمی دانم چرا دولت آقای روحانی کاری می کند که بر خلاف شعاری های وی است.

وی افزود: این پسندیده نیست که رئیس جمهور از طرفی شعار استقبال از نقد و آزادی بیان و قلم را بدهد، اما از طرفی نمایندگانش رای به توقیف رسانه های منتقد دهند؛ دولت در این زمینه هیچ عملی که منطبق با شعارش باشد، ندارد و امیدوارم این رویه فریب اصلاح شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در برابر فشارهایی که به رسانه های منتقد و غیردولتی وارد می شود، حمایت ویژه ای از رسانه های دولتی از سوی دولت می شود و این در حالی است که آقای روحانی حرف از دژهای پولادین می زند، اما کاش بدانند دژهای پولادین را رسانه های همسو با دولت دارند، نه منتقد.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: دولت در برخورد با رسانه های منتقد روش فریب افکار عمومی را درنظر دارد و توقیف رسانه های منتقد و نشریه ۹ دی نیز به دور از مشی اعتدال دولت بود.

به گزارش تسنیم، هفته نامه ۹ دی به مدیرمسئولی حمید رسایی با رای هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار