|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۸۲

خبرگزاری تسنیم: حمید رسایی مدیرمسئول هفته نامه ۹ دی، تصویر نامه توقیف این هفته نامه را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، حمید رسایی مدیرمسئول هفته نامه ۹ دی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصویر نامه مربوط به توقیف هفته نامه ۹ دی را در سایت شخصی خود منتشر کرد.

وی در ذیل این سند که در سایت شخصی وی منتشر شده، " انتقاد از سیاستهای دولت روحانی " را تنها دلیل توقیف هفته نامه اش دانسته و آورده است: " هفته نامه ۹ دی که بر خلاف روزنامه های حامی دولت مانند روزنامه بهار در شب عید غدیر ولایت و امامت ائمه اطهار را زیر سئوال نبرده بود، مانند روزنامه آسمان حکم الهی قصاص را غیر انسانی نخوانده بود، مانند روزنامه قانون احکام بانوان را تبعیض جنسیتی ندانسته بود و مانند چشم انداز ایران به حضرت زهرا(س) توهین نکرده بود، تنها و تنها به دلیل انتقاد از سیاست های دولت حسن روحانی توقیف شد. وزارت ارشاد دولت یازدهم نه تنها با این نشریات توهین کننده برخوردی نکرد بلکه از برخورد دستگاه قضایی با این هتاکان انتقاد شدید کرد.

به گزارش تسنیم، هفته نامه «۹ دی» به مدیرمسئولی «حمید رسایی» نماینده تهران در مجلس از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد. حکم توقیف این هفته نامه که هفته گذشته صادر شده، امروز(سه شنبه) به مدیرمسئول این نشریه ابلاغ شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار