|
|
کدخبر: ۱۴۸۰۶۶

پیام تبریک آیت الله جنتی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید:

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای نگهبان در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید با رعایت سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان و حمایت و تلاش مردم، اقتصاد کشورمان بهبود یابد.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ایران تبریک گفت.

متن پیام آیت الله جنتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت را به مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می گویم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جان ها همراه شود و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.

در سال گذشته مردم بصیر و فهیم ایران، حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی محقق ساختند و ابتدا با حضوری شکوهمند در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزوده و در روز قدس، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نیز با حضوری پرشور و هوشمندانه و تأکید بر استکبارستیزی، این حماسه را تکمیل کردند.

بنده مجدداً از همه مردم تشکر و قدردانی می نمایم. البته قسمتی از شعار سال گذشته که مربوط به حماسه اقتصادی می شد، آن گونه که باید و شاید برآورده نشد که امیدواریم در سال جدید با رعایت سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان کشور و حمایت و تلاش مردم، اقتصاد کشورمان نیز بهبود یافته و از نظر اقتصادی نیز به اهداف متعالی انقلاب اسلامی دست یابیم.

در خارج از مرزها نیز در سال ۹۲ شاهد حوادثبسیار ناگواری در برخی کشورهای مسلمان بودیم و متأسفانه امت مسلمان همچنان در آتش فتنه قدرت های استکباری می سوزند که امیدواریم در سال ۹۳ به یاری خداوند متعال، مسلمانان از خواب غفلت بیدار شده و به جای ریختن خون یکدیگر، علیه استکبارجهانی به ویژه رژیم خونخوار صهیونیستی متحد شوند و زمینه حکومت جهانی اسلام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمایند.

امیدواریم در سال ۱۳۹۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» نام گذاری شده است، با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولین نظام و همکاری ملت غیور ایران اسلامی، زمینه دستیابی به تمامی اهداف متعالی انقلاب اسلامی فراهم گردیده و شاهد عزت و شکوه روز افزون کشور و مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار