|
|
کدخبر: ۱۴۸۱۶۱

شمخانی:

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جنگ امروز بدون سلاح گرم است و دشمن در آن به دنبال تصرف سرزمین نیست، بلکه به دنبال یک ایران ضعیف شده اقتصادی است.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در مراسم تحویل سال نو در جوار ۴۴ شهید تازه تفحص شده حاضر در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند اهواز، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دست اندرکاران راهیان نور عبرت گرفتن از دفاع مقدس را یکی از دست آوردهای راهیان نور دانستند.

وی ادامه داد: با بررسی دفاع مقدس می بینیم شهدا و مجاهدانی که آن روز مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و مورد حمایت تمام مستکبرین دنیا ایستادند انسان های معمولی و عادی بودند که با آموزه های دینی و اطاعت از رهبری در مقابل دشمن ایستادند و دشمنی که می خواست ملت ایران را ذلیل کند با فرهنگ عاشورایی، هدایت رهبری و ایمان و دین مداری آنها وادار به عقب نشینی شد.

شمخانی با بیان اینکه امروز هم ما درگیر جنگ هستیم خاطرنشان کرد: جنگ امروز بدون سلاح گرم و شهید است و دشمن در آن به دنبال تصرف سرزمین نیست، بلکه به دنبال یک ایران ضعیف شده اقتصادی است.

وی افزود: ما توانستیم سرمایه های انسانی خود را آن چنان در هم تنیده کنیم که نه تنها در مقابل دشمن بایستیم بلکه حکومت بغداد را بعد از چند سال به یک حکومت شیعی تبدبل کنیم.

شمخانی خاطرنشان کرد: مقابله با این جنگ بی صدا طرحی می خواست که با اقتصاد مقاومتی محقق شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تئوری اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با دشمن دانست و اضافه کرد: با علمداری رهبر انقلاب تحریم ها را پشت سر می گذاریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار