|
|
کدخبر: ۱۴۸۱۹۶

رحمانی فضلی مطرح کرد

وزیر کشور گفت: توانمندسازی اقتصاد مبتنی بر رهنمودهای مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال و همچنین تقویت وحدت و انسجام از جمله مهمترین رویکردهای دولت در سال جاری است.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد، اظهارداشت: ما برای اعتلای اسلام، دستاوردهای انقلاب و صیانت از خون شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این مسیر به دعای خیر و نفس مسیحایی جانبازان، نیازمندیم.

وی افزود: توفیقات به دست آمده در نظام اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است و ما به عنوان وارثان آنها باید در راستای تحقق آرمان های متعالیشان تلاش کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه هر راهی خارج از مسیر ولایت، ضلالت و گمراهی است، گفت: استمرار و دوام انقلاب، در پیمودن خط نورانی ولایت است.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش به توفیقات کشورمان در عرصه ی دیپلماسی خارجی اشاره و تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و پافشاری بر حقوق مسلم مردم، باعثشد تا دشمن در شرایط مساوی پای میز مذاکره بنشیند.

وی تاکید کرد: شرایط دشمن به گونه ای نیست که بخواهد چیزی را به ما تحمیل کند و ما نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری از اصول و حقوق خودمان عدول نخواهیم کرد.

وزیر کشور عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: طی همین مدت کوتاه شاهد ثبات و رونق اقتصادی و کاهش نسبی تورم بوده ایم.

رحمانی فضلی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطر نشان کرد: توانمند سازی اقتصاد مبتنی بر رهنمود های مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال و همچنین تقویت وحدت و انسجام از جمله مهمترین رویکردهای دولت در سال جاری است.

بر این اساس علاوه بر استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی و برخی مدیران مرتبط، وزیر کشور را در این دیدارها همراهی می کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار