|
|
کدخبر: ۱۴۸۱۹۷

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور در جریان عبور از مسیر مشهد - قوچان - شیروان در استا ن های خراسان رضوی و خراسان شمالی بصورت سرزده از برخی از پاسگاه های اصلی پلیس راه بازدید کرد.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز شنبه در جریان عبور از مسیر مشهد - قوچان - شیروان در استا ن های خراسان رضوی و خراسان شمالی بصورت سرزده از برخی از پاسگاه های اصلی پلیس راه بازدید کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در این بازدیدها که فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی نیز حضور داشت، ضمن گفت وگو با نیروهای پلیس راه در جریان مسائل و روند فعالیت های نیروهای پلیس راه قرار گرفت و از تلاش و کوشش نیروی انتظامی و پلیس راه به ویژه در ایام تقدیر و تشکر کرد.

وزیر کشور در این دیدار با توصیه بر اعمال دقیق قانون از سوی عوامل پلیس راه که به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازند، گفت: نظارت شما بر رعایت نظم و مقررات از سوی رانندگان تلاش برای حفظ حقوق شهروندی است و یک اقدام فرهنگی محسوب می شود.

وی اقدام پلیس راه را مجاهدت برای امنیت جامعه اسلامی توصیف کرد و از مردم نیز خواست ضمن همکاری کامل با نیروهای انتظامی و پلیس راه، بهاری دلنشین و آرامی را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار