|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۰۸

مسئول ستاد راهیان نور مجلس شورای اسلامی خبرداد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پایگاه بسیج مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز ۳۰۰ نفر از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده در زیارتگاه های دفاع مقدس حضور یافتند.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، اسماعیل مختاری مسئول ستاد راهیان نور مجلس شورای اسلامی، استقبال نمایندگان و کارکنان مجلس از اردوهای راهیان نور را بی نظیر دانست و اظهار داشت: تعداد افرادی که برای حضور در کاروان اردوی راهیان نور در مجلس ثبت نام کردند به قدری بود که به دلیل محدویت امکانات نتوانستیم پاسخگوی آنها باشیم.

مسئول ستاد راهیان نور مجلس افزود: ۳۰۰ نفر از نمایندگان و کارکنان مجلس به همراه خانواده در قالب کاروان شهید مدرس از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در حال بازدید هستند و بقیه نمایندگان و کارکنان مجلس به همراه خانواده با خودروی شخصی و یا با کاروان هایی از حوزه استحفاظی خود به زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس شرف یاب می شوند.

وی ضمن اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در جمع خادمین راهیان نور در پایان سال گذشته، گفت: بازدید از زیارتگاه های دفاع مقدس باعثمی شود تا فرهنگ مقاومت و شجاعت به نسل های بعدی انقلاب انتقال پیدا کند و خاطرات دفاع مقدس نیز به نسل های بعد منتقل شود تا این خاطرات دستخوش فراموشی و یا تحریف قرار نگیرد.

مختاری به دستاوردهای حضور نمایندگان مجلس در زیارتگاه های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: حضور نمایندگان مجلس در این مناطق باعثشناخت عمیق نسبت به راهیان نور و حل مشکلات آن می شود و در تصویب طرح ها و لایحه هایی که در این خصوص به مجلس ارائه می شود، تاثیر گذار بوده و ان شاءالله نمایندگان مجلس عنایت بیشتری برای برگزاری هرچه باشکوه تر اردوهای راهیان نور در سال های بعد خواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت زیارتگاه ها و خدماتی که به زائرین ارائه می شود، گفت: کمبودهایی در زیارتگاه های دفاع مقدس دیده می شود که البته نسبت به سال های قبل خیلی از کمبودها رفع شده است، لذا علاوه بر دولت و نمایندگان مجلس، مسئولان استان خوزستان هم باید تلاش بیشتری کنند تا بتوانند زیر ساخت های لازم جهت حضور هر چه بیشتر زائرین سرزمین نور در استان خوزستان را فراهم کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار