|
|
کدخبر: ۱۴۸۳۶۳

فارس خبر می‎دهد

معصومه ابتکار در نخستین سفر خود در سال ۱۳۹۳، استان گلستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز گرگان، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در ایام نوروز سال ۱۳۹۳، استان گلستان را به عنوان نخستین مقصد سفر خود انتخاب کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تائید حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در استان گلستان، سفر ابتکار به گلستان را یک سفر شخصی و خانوادگی اعلام کرد و گفت: خانم ابتکار همراه خانواده خود برای گذراندن ایام نوروز سفر شخصی را به استان داشته و به این دلیل هیچ ابعاد رسانه‎ای نداشته است.

به صورت طبیعی هر سفر شخصی برای مسئولان در هر نقطه‎ای از ایران اسلامی و حیطه مسئولیتی آنها ناخود آگاه به یک سفر کاری تبدیل خواهد شد و این یک موضوع اجتناب ناپذیر است؛ ضمن اینکه شنیده می شود ابتکار در این سفر قرار است با فعالان محیط زیست و تشکل های غیر دولتی گلستانی دیدارهایی را هم داشته باشد.

حال در هر صورت که این سفر کاری و یا شخصی باشد، اینکه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، استان گلستان را نخستین مقصد سفر خود انتخاب کرده می‎تواند دو پیام بزرگ را به همراه داشته باشد.

نخستین پیام این سفر در صورتی که قصد سفر همراه خانواده یک سفر شخصی و برای گذراندن ایام نوروز باشد نشان از وجود جاذبه‎های مناسب و بسیار زیبای استان گلستان دارد که رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست را مجاب کرده تا در نخستین سفر خود در سال ۱۳۹۳ استان گلستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کند.

پیام دوم این سفر در صورتی که این سفر یک سفر کاری بوده و با پوشش یک سفر شخصی انجام شده است می‎تواند اوج مشکلات زیست محیطی استان گلستان و یا نیاز به بررسی مسائل مهم زیست محیطی استان به صورت غیررسمی را نشان دهد که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را بر آن داشت تا در نخستین روزهای سال ۱۳۹۳ این استان را مقصد سفر خود انتخاب کند.

هر چند که در ماه‎های گذشته و پس از سفر رسمی معصومه ابتکار به گلستان و اظهار نظر وی در خصوص جزیره آشوراده، جاده ابر و پروژه‎های بزرگی که باعثپیشرفت چندوجهی استان گلستان می‎شود گلایه‎مندی‎های فراوانی را از وی در دل گلستانی‎ها و مسئولان استان به جای گذاشت اما باید دید نتیجه این سفر در روزهای آینده چگونه از دیدگاه خانم ابتکار در دستورات کاری وی نشان داده خواهد شد.

انتهای پیام / ۸۳۰۰۴ / ط۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار