|
|
کدخبر: ۱۴۸۷۸۹

سردار کاظمینی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در مورد الگوهای فرهنگ گفت: کاروان های راهیان نور می توانند فرهنگ سازی کنند و فرهنگ ایثار و شهادت می تواند تمام سلایق و نظرات را کنار هم جمع کند و به سمت کمال ببرد.

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مسئله فرهنگ نسبت به اقتصاد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فرهنگ امری بسیار مهم به شمار می رود، زیرا فرهنگ مثل هوایی است که تنفس می کنیم و زیربنای تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به حساب می آید.

وی با تأکید بر اینکه وقتی فرهنگ درست بود و زیربنایی محکم داشت می توان بقیه امور را نیز بهبود بخشید، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی به این نکته رسیدند که قدرت رویارویی در جنگ سخت را با نظام جمهوری اسلامی ندارند، بنابراین به سمت استحاله فرهنگی پیش می روند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در مورد الگوهای فرهنگ نیز گفت: در جامعه ما الگوهای فراوانی برای فرهنگ سازی وجود دارد؛ همین کاروان های راهیان نور می توانند فرهنگ سازی کنند. شما ببینید از تمام شهرها، استان ها و فرهنگ های مختلف در این مراسم شرکت می کنند، یعنی فرهنگ ایثار و شهادت می تواند تمام سلایق و نظرات را کنار هم جمع کند و به سمت کمال ببرد.

سردار کاظمینی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه اینگونه برنامه ها و مراسم بتوانیم به بحثبهبود و انسجام فرهنگی که مدنظر مقام معظم رهبری است نزدیک تر شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار